Kouvolan seudun Muisti ry

Vapaaehtoistoiminta

Kymenlaakson Muistiluotsi hakee toimintaansa mukaan vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneita henkilöitä. Voit toimia esimerkiksi Muisti-KaVeRina, vertaisohjaajana, ryhmänohjaajana tai kahvilaemäntänä. Ota yhteyttä, saat lisätietoa ja voit kertoa omia ideoitasi sekä ehdottaa uutta. Yhteydenotot ja lisätietoja: Sanna Hellsten p. 045 270 4003.

Muisti-KaVeRi -koulutus vapaaehtoisille

Koulutus on avoin kaikille Muisti-KaVeRi -toiminnasta kiinnostuneille. Koulutukseen osallistumien ei vielä velvoita sinua mihinkään, vaan koulutuksen käytyäsi päätät haluatko toimia Muisti-KaVeRina. Koulutuksessa tutustutaan vapaaehtois- ja yhdistystoimintaan, muistisairauksiin, muistisairaan kohtaamiseen, apuvälineisiin ja keskustellaan vapaaehtoistyössä jaksamisesta. Koulutuskokonaisuus on kolmen kerran mittainen. Koulutukseen mukaan mahtuu 20 osallistujaa, ja koulutus toteutuu jos 8 osallistujaa saadaan mukaan. Tervetuloa mukaan koulutukseen!

Kouvolassa 1.11., 7.11. ja 8.11.2018 klo 17.00-19.30

Ilmoittautumiset ja lisätiedot 26.10.2018 mennessä
Sanna Hellsten p. 045 270 4003 tai sähköpostilla sanna.hellsten@kouvolanseudunmuisti.fi

Kotkassa 24.10., 30.10. ja 31.10.2018 klo 17.00-19.30

Ilmoittautumiset ja lisätiedot 19.10.2018 mennessä

Vapaaehtoisten tapaamiset

Olet tervetullut kuulemaan vapaaehtoistoimintaan liittyvistä ajankohtaisista asioista ja tapaamaan toisia vapaaehtoisia. Myös kaikki vapaaehtoistoiminnasta kiinnotuneet ovat tervetulleita tapaamiseen.

Saman sisältöiset tapaamiset pidetään Kouvolassa ja Karhulassa

Ti 5.2.2019 klo 16.30-18.00 Hallituskatu 7 B, 4.krs, Kouvola