Kouvolan seudun Muisti ry

Vapaaehtoistoiminta

Vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet henkilöt ovat tervetulleita mukaan toimintaan. Voit toimia esimerkiksi vapaaehtoisena tukihenkilönä, vertaisohjaajana, ryhmänohjaajana tai kahvilaemäntänä. Olemme myös kiinnostuneita kuulemaan sinun omat ideat vapaaehtoistoiminnasta. Ota yhteyttä, saat lisätietoa ja voit kertoa omia ideoitasi sekä ehdottaa uutta. Yhteydenotot ja lisätietoja: Jenni Pussinen p. 045 858 2333.

Vapaaehtoisten tapaamiset

Olet tervetullut kuulemaan vapaaehtoistoimintaan liittyvistä ajankohtaisista asioista ja tapaamaan toisia vapaaehtoisia. Tilaisuus on avoin kaikille. Myös vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet henkilöt ovat tervetulleita tapaamiseen. Ennakkoilmoittautuminen p. 045 858 2333.

Saman sisältöiset tapaamiset pidetään Kouvolassa ja Karhulassa

Seuraa ilmoittelua Keskiviikko-lehdessä.

Vapaaehtoistoiminnan kehittämistyöryhmä - Mauste-ryhmä

Seuraava tapaaminen on ma 25.1.2021 klo 16–17.30, Teams-etäyhteydellä. Ryhmä on tarkoitettu Muistiluotsin toiminnassa mukana oleville vapaaehtoisille, jotka ovat kiinnostuneita vapaaehtoistoiminnan kehittämisestä. Mukaan ryhmään pääset ilmoittautumalla Jennille p. 045 858 2333.

Muistivapaaehtoisten koulutus

Haluaisitko toimia vapaaehtoisena mahtavassa porukassa? Toimitko jo vapaaehtoisena ja kaipaat lisää tieta muistisairauksista? Saat tietoa muistisairauksista, muistisairaan ihmisen kohtaamisesta ja vapaaehtoistoiminnasta sekä valmiudet toimia vapaaehtoisena.

Seuraava koulutus keväällä 2021 Teams-etäyhteydellä.

Osallistuminen ei vielä sido mukaan toimintaan. Koulutukseen mahtuu mukaan 15 vapaaehtoista ja se toteutetaan, jos osallistujia on vähintään viisi.

p. 045 858 2333 tai jenni.pussinen@kouvolanseudunmuisti.fi