Vapaaehtoistoiminta

Kuvituskuva: Kaksi naista jumppamattojen kanssa hymyilee.

Kouvolan seudun Muisti ry

Vapaaehtoistoiminta

Vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet henkilöt ovat tervetulleita mukaan toimintaan. Voit toimia esimerkiksi vapaaehtoisena tukihenkilönä, vertaisohjaajana, ryhmänohjaajana tai kahvilaemäntänä. Olemme myös kiinnostuneita kuulemaan sinun omat ideat vapaaehtoistoiminnasta. Ota yhteyttä, saat lisätietoa ja voit kertoa omia ideoitasi sekä ehdottaa uutta. Yhteydenotot ja lisätietoja: Jenni Pussinen p. 045 858 2333.

Vapaaehtoisten tapaamiset

Olet tervetullut kuulemaan vapaaehtoistoimintaan liittyvistä ajankohtaisista asioista ja tapaamaan toisia vapaaehtoisia.

Ennakkoilmoittautuminen p. 045 858 2333.

Vapaaehtoistoiminnan kehittämistyöryhmä - Mauste-ryhmä

Seuraava tapaaminen on ma 30.8.2021 klo 16. Ryhmä on tarkoitettu Muistiluotsin toiminnassa mukana oleville vapaaehtoisille, jotka ovat kiinnostuneita vapaaehtoistoiminnan kehittämisestä. Mukaan ryhmään pääset ilmoittautumalla Jennille p. 045 858 2333.

Muistivapaaehtoisten koulutus etäyhteydellä

Haluaisitko toimia vapaaehtoisena mahtavassa porukassa? Toimitko jo vapaaehtoisena ja kaipaat lisää tietoa muistisairauksista? Saat tietoa muistisairauksista, muistisairaan ihmisen kohtaamisesta ja vapaaehtoistoiminnasta sekä valmiudet toimia muistivapaaehtoisena.

Lisätietoja tulevista koulutuksista: jenni.pussinen@kouvolanseudunmuisti.fi