Kouvolan seudun Muisti ry

Vapaaehtoistoiminta

Vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet henkilöt ovat tervetulleita mukaan toimintaan. Voit toimia esimerkiksi vapaaehtoisena tukihenkilönä, vertaisohjaajana, ryhmänohjaajana tai kahvilaemäntänä. Olemme myös kiinnostuneita kuulemaan sinun omat ideat vapaaehtoistoiminnasta. Ota yhteyttä, saat lisätietoa ja voit kertoa omia ideoitasi sekä ehdottaa uutta. Yhteydenotot ja lisätietoja: Sanna Hellsten p. 045 270 4003.

Koulutus vapaaehtoisille: muistivapaaehtoinen

Saat tietoa muistisairauksista, muistisairaan ihmisen kohtaamisesta ja vapaaehtoistoiminnasta sekä valmiudet toimia muistivapaaehtoisena. Koulutus kokonaisuus on kaksi kertaa To 31.10. ja To 7.11.2019 klo 14-17.30. Osallistuminen ei vielä sido mukaan toimintaan. Koulutus on maksuton. Koulutukseen mahtuu 15 vapaaehtoista ja toteutetaan jos 8 vapaaehtoista ilmoittautuu mukaan. Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Ilmoittautumiset 18.10.2019 mennessä p. 045 270 4003.

Vapaaehtoisten tapaamiset

Olet tervetullut kuulemaan vapaaehtoistoimintaan liittyvistä ajankohtaisista asioista ja tapaamaan toisia vapaaehtoisia. Myös kaikki vapaaehtoistoiminnasta kiinnotuneet ovat tervetulleita tapaamiseen.

Saman sisältöiset tapaamiset pidetään Kouvolassa ja Karhulassa

Ti 3.9.2019 klo 16.30-18.00 Hallituskatu 7 B, 4.krs, Kouvola