Kouvolan seudun Muisti ry

Vapaaehtoistoiminta

Vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet henkilöt ovat tervetulleita mukaan toimintaan. Voit toimia esimerkiksi vapaaehtoisena tukihenkilönä, vertaisohjaajana, ryhmänohjaajana tai kahvilaemäntänä. Olemme myös kiinnostuneita kuulemaan sinun omat ideat vapaaehtoistoiminnasta. Ota yhteyttä, saat lisätietoa ja voit kertoa omia ideoitasi sekä ehdottaa uutta. Yhteydenotot ja lisätietoja: Sanna Hellsten p. 045 270 4003.

Koulutusta muistivapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneille

Koulutuksessa saat tietoa muistisairauksista, muistisairaan ihmisen kohtaamisesta ja vapaaehtoisena toimimisesta. Tammikuussa 2020 järjestetään koulutukset vapaaehtoisille Kotkassa ja Kouvolassa. Koulutuskokonaisuus on kaksi iltapäivää. Osallistuminen on maksutonta eikä sido mukaan toimintaan. Koulutukseen sopii 15 vapaaehtoista ja toteutetaan, jos saamme 8 osallistujaa mukaan.

Kouvolassa: Ti 21.1. ja Ti 28.1. klo 14.00-17.30 ilmoittaudu p. 0505187630

Kotkassa: Ke 15.1. ja To 16.1. klo 12.30-16.00 ilmoittaudu p. 0452704003

Vapaaehtoisten tapaamiset

Olet tervetullut kuulemaan vapaaehtoistoimintaan liittyvistä ajankohtaisista asioista ja tapaamaan toisia vapaaehtoisia. Tilaisuus on avoin kaikille. Myös vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet henkilöt ovat tervetulleita tapaamiseen.

Saman sisältöiset tapaamiset pidetään Kouvolassa ja Karhulassa

Ti 4.2.2020 klo 16.30-18.00 Hallituskatu 7 B, 4.krs, Kouvola

Ke 5.2.2020 klo 16.30-18.00 Vesivallinaukio 5 A 8, Kotka

Vapaaehtoistoiminnan kehittämistyöryhmä - Mauste-ryhmä

Seuraava tapaaminen on ma 27.1.2020 klo 16-17.30, osallistua voit Kouvolan ja Karhulan toimistoilla. Ryhmä on tarkoitettu Muistiluotsin toiminnassa mukana oleville vapaaehtoisille, jotka ovat kiinnostuneita vapaaehtoistoiminnan kehittämisestä. Mukaan ryhmään pääset ilmoittautumalla Sannalle p. 045 270 4003.