Kouvolan seudun Muisti ry

Vapaaehtoistoiminta

Vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet henkilöt ovat tervetulleita mukaan toimintaan. Voit toimia esimerkiksi vapaaehtoisena tukihenkilönä, vertaisohjaajana, ryhmänohjaajana tai kahvilaemäntänä. Olemme myös kiinnostuneita kuulemaan sinun omat ideat vapaaehtoistoiminnasta. Ota yhteyttä, saat lisätietoa ja voit kertoa omia ideoitasi sekä ehdottaa uutta. Yhteydenotot ja lisätietoja: Jenni Pussinen p. 045 858 2333.

Vapaaehtoisten tapaamiset

Olet tervetullut kuulemaan vapaaehtoistoimintaan liittyvistä ajankohtaisista asioista ja tapaamaan toisia vapaaehtoisia. Tilaisuus on avoin kaikille. Myös vapaaehtoistoiminnasta kiinnostuneet henkilöt ovat tervetulleita tapaamiseen.

Saman sisältöiset tapaamiset pidetään Kouvolassa ja Karhulassa

Ti 1.9.2020 klo 16.30-18.00 Hallituskatu 7 B, 4.krs, Kouvola

To 3.9.2020 klo 16.30-18.00 Vesivallinaukio 5 A 8, Kotka

Vapaaehtoistoiminnan kehittämistyöryhmä - Mauste-ryhmä

Seuraava tapaaminen on ma 31.8.2020 klo 16-17.30, osallistua voit Kouvolan ja Karhulan toimistoilla. Ryhmä on tarkoitettu Muistiluotsin toiminnassa mukana oleville vapaaehtoisille, jotka ovat kiinnostuneita vapaaehtoistoiminnan kehittämisestä. Mukaan ryhmään pääset ilmoittautumalla Jennille p. 045 858 2333.