Tuki ja palvelut :: Muistiliitto

Tuki ja palvelut

Kuvituskuva: Nainen hymyilee metsässä, taustalla korkeita puita.

Tuki ja palvelut

Muistineuvo

Muistineuvo-tukipuhelimesta saat neuvoja ja ohjeita muistialan ammattilaisilta juuri silloin kun aihe on ajankohtainen. Palvelu on suunnattu muistisairaan läheisille sekä itse muistisairauteen sairastuneille.  Muistineuvo palvelee arkimaanantaisin, -tiistaisin ja -torstaisin klo 12-17.

Lue lisää täältä.

Muistineuvo. Tukipuhelin muistisairaille ja läheisille sekä muististaan huolestuneille. 09 8766 5550. Vastaajina alan ammattilaiset. Ma, ti ja to klo 12-17 (puhelun hinta operaattorin hinnoittelun mukaan).

Vertaislinja-tukipuhelin on palvelu muistisairaan läheisille. Puheluihin vastaavat kokeneet ja koulutetut vapaaehtoiset, entiset muistisairaan omaishoitajat, joiden läheinen on sairastanut etenevää muistisairautta.

Lue lisää täältä.

Vertaislinja, tukipuhelin muistisairaiden läheisille. 0800 9 6000. Vastaajina kokeneet omaishoitajat. Ma-la klo 17-20 (puhelu on maksuton).

Muut palvelut

Etuuksista löytyy lisätietoa täältä.