Kouvolan seudun Muisti ry

Linkki luentotallenteisiin löytyy Materiaaleja ja linkkejä -alasivulta.

Muistiseminaari - Muistiystävällisiä tekoja pe 21.9.2018 klo 9-15.30 Kuusankoskitalon Voikkaasalissa

Muistiviikon perinteinen muistiseminaari. Katso tarkempi seminaariohjelma tästä. Ilmoittautuminen on alkanut, ilmoittaudu tästä linkistä.

Muistisairauteen sairastuneiden yhteisökoti 2018

Muistiviikolla palkitaan vuoden 2018 yhteisökoti. Onko Sinulla mielessäsi palkinnon arvoinen ja kriteerit täyttävä yhteisökoti? Kerro meille miksi juuri tämä yhteisökoti on paras mahdollinen ja miten muistiystävälliset teot näkyvät yhteisökodin arjessa. Vapaamuotoiset hakemukset 6.9.2018 mennessä. Katso tarkemmat ohjeet tästä.

Pienoisnäytelmä Näe minut - episodeja elävästä elämästä

Kuka minä olen? Näetkö vanhuksen - vai minut? Mitä on todellisuus kaiken näkyvän takana? Kukaan ei synny vanhana.

Teatteriryhmä En miä muista esittää työryhmälähtöisen pienoisnäytelmän Haminan teatterissa. Esitys on Kymenlaakson Muistiluotsin toiminnassa mukana olleiden ja Haminan teatterin näyttelijöiden yhteistyön tulos. Esitykset 17.9. (loppunmyyty), 18.9., 24.9. ja 25.9.2018 klo 18.00. Lippuja voi varata ennakkoon p. 040 759 4522. Liput 5 € / henkilö. Haminan teatteri, Isoympyräkatu 30 A, Hamina.

Kouvolasta pääsee yhteiskyydillä ma 17.9. näytökseen. Näytös on loppuunmyyty, mutta yhteiskyydillä tuleville on lippu varattu. Lähtö matkakeskuksesta klo 16.45, hinta 15 € (sis. lipun ja kuljetuksen). Varaa paikkasi p. 040 523 9697

Kymenlaakson Muistiaktiivi-toiminta

Maakunnallisia muistisairaiden ja läheisten työryhmiä, Muistiaktiiveja, on perustettu ja perustetaan ympäri Suomen. Tavoitteena on lisätä arvokasta kokemusasiantuntijuutta jokaiseen maakuntaan.

Kymenlaakson Muistiaktiivien toiminta alkoi perustamiskokouksella elokuun lopulla 2017. Ryhmä perustettiin seitsemän jäsenen voimin, ja mukaan saa tulla syksyn edetessä. Muistiaktiivit ovat mukana kehittämässä Kymenlaakson Muistiluotsin toimintaa sekä edistämässä muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä asemaa Kymenlaaksossa.

Lisätietoja Kymenlaakson Muistiluotsi-toiminnasta vastaava: Tarja Levonen p. 040 523 9697 tai tarja.levonen@kouvolanseudunmuisti.fi

Tulevia tapahtumia