Kouvolan seudun Muisti ry

Kuvituskuva: Nainen halaa vanhempaa naista ulkona.

Hallituskatu 7 B, 45100 KOUVOLA
puhelin: 040 523 9697
sähköposti: toimisto@kouvolanseudunmuisti.fi
verkkosivut: www.kouvolanseudunmuisti.fi

• Info
  • Luennot
  • Muistiluotsi
  • Ryhmätoiminta
  • Vapaaehtoistoiminta

Muistiluotsin palvelualue: Kymenlaakson maakunta

Tervetuloa Kouvolan seudun Muisti ry:n kotisivuille!

Toiminnan tarkoitus on muistisairaiden ja heidän läheistensä hyvinvoinnin tukeminen ja oikeuksien edistäminen sekä yleisen muisti- ja aivoterveystietoisuuden lisääminen.

Vasemmasta sivupalkista löydät tietoa yhdistyksestä ja toiminnastamme.

Muistisairaan henkilön omaishoitaja 2021

Kouvolan seudun Muisti ry toimii Kouvolan alueella muistisairautta sairastavien henkilöiden ja heidän läheistensä hyväksi sekä aivoterveyden edistämiseksi. Yhdistys haluaa osoittaa arvostuksensa muistisairaiden henkilöiden omaishoitajia ja heidän arvokasta työtään kohtaan. Vuoden 2021 omaishoitaja palkitaan yhdistyksen 30 + 1-vuotisjuhlan yhteydessä 27.11.2021. Palkittavan ei tarvitse olla sopimusomaishoitaja, riittää että auttaa ja huolehtii muistisairaan läheisensä arjen asioiden sujumisesta.

Vuoden muistisairaan henkilön omaishoitajan palkitsemiskriteerit ovat:

• omaishoitaja asuu yhdistyksen toiminta-alueella Kouvolassa
  • omaishoitaja huolehtii ja auttaa muistisairasta läheistään

Lisätietoja: toimisto p. 040 523 9697 tai toimisto@kouvolanseudunmuisti.fi

Jos mielessäsi on sopiva henkilö, lähetä vapaamuotoinen hakemus perusteluineen 11.10.2021 mennessä osoitteeseen:

Omaishoitaja 2021

Hallituskatu 7 B 45100 Kouvola

tai sähköpostiin osoitteella toimisto@kouvolanseudunmuisti.fi

Aihe kenttään/otsikoksi: Omaishoitaja 2021

Yhdistyksen hallitus valitsee palkittavan omaishoitajan hakemusten perusteella. Kannattaa varmistaa, että kriteerien täyttyminen näkyy hakemuksessa ja perustella miksi juuri ehdotettu omaishoitaja tulisi palkita.

Muistiteko 2021

Kouvolan seudun Muisti ry toimii Kouvolan alueella muistisairautta sairastavien henkilöiden ja heidän läheistensä hyväksi sekä aivoterveyden edistämiseksi. Yhdistys haluaa palkita Muistiteon ja nostaa esille muistisairaiden ihmisten hyväksi tehtyjä asioita korona-aikana. Muistiteko palkinnon saaja voi olla mikä tahansa taho esimerkiksi yhteisö, yhdistys, oppilaitos, hoivakoti, yritys, kunta tai yksityishenkilö.

Muistiteko 2021 palkitsemiskriteerit ovat:

• teko on tehty yhdistyksen toiminta-alueella Kouvolassa
  • teko tukee muistisairaan oman näköistä elämää
  • teko edistää muistisairaan ja/tai hänen läheisensä hyvinvointia

Lisätietoja: toimisto p. 040 523 9697 tai toimisto@kouvolanseudunmuisti.fi

Jos mielessäsi on sopiva Muistiteko, lähetä vapaamuotoinen ehdotus perusteluineen 11.10.2021 mennessä osoitteeseen:

Muistiteko 2021

Hallituskatu 7 B 45100 Kouvola

tai sähköpostiin osoitteella

toimisto@kouvolanseudunmuisti.fi

Aihe-kenttään/otsikoksi: Muistiteko 2021

Yhdistyksen hallitus valitsee palkittavan Muistiteon hakemusten perusteella. Kannattaa varmistaa, että kriteerien täyttyminen näkyy hakemuksessa ja perustella miksi juuri ehdotettu Muistiteko tulisi palkita.

Tapahtumat

Avoimet toiminnat löydät alla olevasta listauksesta. Ne on ryhmitelty seuraavien otsikoiden alle: Info - Kahvila - Ryhmätoiminta - Tapahtuma - Vuosikokous. Näiden otsikoiden alta löydät toiminnat aikajärjestyksessä.