Kouvolan seudun Muisti ry

Kuvituskuva: Nainen halaa vanhempaa naista ulkona.

Kouvolan seudun Muisti ry

Hallituskatu 7 B, 45100 KOUVOLA
puhelin: 040 523 9697
sähköposti: toimisto@kouvolanseudunmuisti.fi
verkkosivut: www.kouvolanseudunmuisti.fi

• Info
  • Luennot
  • Muistiluotsi
  • Ryhmätoiminta
  • Vapaaehtoistoiminta

Muistiluotsin palvelualue: Kymenlaakson maakunta

Tervetuloa Kouvolan seudun Muisti ry:n kotisivuille!

Toiminnan tarkoitus on muistisairaiden ja heidän läheistensä hyvinvoinnin tukeminen ja oikeuksien edistäminen sekä yleisen muisti- ja aivoterveystietoisuuden lisääminen.

Vasemmasta sivupalkista löydät tietoa yhdistyksestä ja toiminnastamme.

Kesäretki

Kesäretki 30.6.2022 Salpalinja-Museo ja Myllylammen lava Miehikkälässä, jossa tangokuninkaat Marko Maunuksela ja Jukka Hallikainen tahdittavat tansseja. Lähtö linja-autolla klo 9:30. Hintaan kuuluu kuljetus, lounasbuffet Museokahvilassa, iltapäiväkahvit ja pääsylippu lavatansseihin. Paluumatkalle lähdetään klo 18:00. Jäsenhinta 35,00 €, ei-jäsen 50,00 €.

Ilmoittautuminen päättynyt. Kysy peruutuspaikkoja puh. 040 523 9697.

Muistiseminaari 16.9.2022

Perjantaina 16.9.2022 klo 8.30–15.45

Kuusankoskitalon Voikkaasalissa, Kymenlaaksonkatu 1, Kuusankoski

Asiantuntijaluentoja, työpajoja ja näytteilleasettajia liittyen Muistiseminaari 2022 teemaan terveys, turvallisuus ja hyvinvoinnin vahvistaminen.

Asiantuntijoina neurologian professori Anne Remes Helsingin yliopistosta "Muistisairaudet ja niiden nykyhoito", ihmislähtöisen kulttuurin valmentaja ja taideilmaisun ohjaaja Taina Semi "Eläköön luovuus muistisairaan elämässä!" sekä vanhuusoikeuden tutkija ja yliopisto-opettaja Itä-Suomen yliopistosta Henna Nikumaa "Missä menee itsemääräämisoikeuden raja?"

Muistiseminaari on maksuton muistisairaille ja läheisille. Seminaarimaksu ammattilaisille ja muille 60€/koko päivä, 40€/iltapäivä. Jäsenille 25% alennus.

Päivän ohjelma löytyy tästä:

Ilmoittautuminen 9.9.2022 mennessä:

Ilmoittaudu tästä

Tapahtumat

Avoimet toiminnat löydät alla olevasta listauksesta. Ne on ryhmitelty seuraavien otsikoiden alle: Info - Kahvila - Ryhmätoiminta - Tapahtuma - Vuosikokous. Näiden otsikoiden alta löydät toiminnat aikajärjestyksessä.