Kouvolan seudun Muisti ry

• Muistiluotsi
  • Ryhmätoiminta

Muistiluotsin palvelualue: Kymenlaakson maakunta

Tervetuloa Kouvolan seudun Muisti ry:n kotisivuille!

Toimintaa muistisairautta sairastavien henkilöiden ja heidän omaistensa hyväksi sekä aivoterveyden edistämiseksi.

Yhdistyksen toiminnasta

Kouvolan seudun Muisti ry on perustettu vuonna 1990. Sen toiminta-alueena on Kouvola ja Iitti, joiden alueella on noin 93 000 asukasta.

Yhdistyksen jäsenmäärä on tällä hetkellä 309. Jäsenistö koostuu muistisairauteen sairastuneista, heidän omaisistaan sekä ammattihenkilöistä.

Yhdistyksen toimintaa ohjaa yhdistyksen hallitus, jonka puheenjohtajana toimii Köninki Tiina. Varsinaisina jäseninä Mänttäri Merja, Paasonen Eino, Mäkinen Kimmo ja Koivula Anne. Varajäseninä Lämsä Heini, Kärkkäinen Pirjo, Niskanen Johanna ja Kujala Emma.

Yhdistyksen toimintaa ohjaavat myös sen säännöt ja strategia. Vuositasolla toimintaan voi tutustua vuoden 2017 vuosikertomuksesta sekä vuoden 2018 toimintasuunnitelmasta.

Memoera Trainer – ajanvietettä päivään

Tule tutustumaan Memoera Trainer laitteeseen toimistolle!

Aktiivinen muistin käyttö hidastaa tutkitusti muistisairauden etenemistä. Sopivan haastava ja mielekäs ajanviete tuottaa onnistumisen kokemuksia ja hyvää oloa. Memoera on hyväksi aivojen hyvinvoinnille ja toimintakyvylle. Sen tarkoituksena on tarjota mukavaa aktiivista tekemistä, joka lisää oman elämänhallinnan tuntua ja kykyä itsenäiseen toimintaan. Memoeran harjoitteet ja pelit soveltuvat käytettäviksi yksin tai yhdessä.

Lisätietoja: Tarja Levonen p. 040 523 9697

Kokoustilan vuokraus

Yhdistys vuokraa kokoustilaa ulkopuolisille toimijoille osoitteesta Hallituskatu 7 B (4. krs). Tilaan mahtuu 20 henkilöä ja tilassa on AV-laitteet. Vuokrahinta 15€/tunti.

Kannatustuotteet

”Oikeus hyvään elämään” T-paitoja á 15,00€. Värivaihtoehtoja on kolme: musta, vihreä ja oranssi. Koot: M – XL miesten paidoissa ja S – XXL naisten paidoissa.

Adressi 10€

Kouvolan seudun Muisti ry:n 25-vuotishistoriikki á 20,00 €