Kouvolan seudun Muisti ry

• Ryhmätoiminta
  • Vapaaehtoistoiminta

Muistiluotsin palvelualue: Kymenlaakson maakunta

Tervetuloa Kouvolan seudun Muisti ry:n kotisivuille!

Toimintaa muistisairautta sairastavien henkilöiden ja heidän omaistensa hyväksi sekä aivoterveyden edistämiseksi.

Yhdistyksen toiminnasta

Kouvolan seudun Muisti ry on perustettu vuonna 1990. Sen toiminta-alueena on Kouvola.

Yhdistyksen jäsenmäärä on tällä hetkellä 318 (4/2019). Jäsenistö koostuu muistisairauteen sairastuneista, heidän omaisistaan sekä ammattihenkilöistä.

Yhdistyksen toimintaa ohjaa yhdistyksen hallitus, jonka puheenjohtajana toimii Köninki Tiina. Varsinaisina jäseninä Koivula Anne, Mänttäri Merja,  Mäkinen Kimmo ja Niskanen Johanna. Varajäseninä Ahola Tuija, Kujala Emma, Lämsä Heini ja Nikki Stiina.

Yhdistyksen toimintaa ohjaavat myös sen säännöt ja strategia. Vuositasolla toimintaan voi tutustua vuoden 2018 vuosikertomuksesta sekä vuoden 2019 toimintasuunnitelmasta. Kouvolan seudun Muisti ry:n jäsenrekisterin tietosuojaseloste löytyy tästä

Jäsenedut

Apteekkituotteet.fi on hyvinvointiin keskittyvä verkkokauppa, josta voi ostaa sähköisellä reseptillä (eResepti) määrätyt reseptilääkkeet, itsehoitolääkkeitä ja lääkkeettömiä tuotteita. Apteekkituotteet.fi tarjoaa Muistiyhdistysten jäsenille tilaukset ilman postituskuluja (edun arvo 3,95 euroa).

DementiaOnlineShop.com on senioreiden ja muistisairaiden sekä heidän läheistensä verkkokauppa. Löydät sieltä tuotteita, jotka helpottavat arkea. DementiaOnlineShop.com tarjoaa Muistiyhdistysten jäsenille kaikista tilauksista -10%.

Memoera Trainer on tutkittu ja tuhansien muistisairaiden ihmisten käyttämä laite, joka tarjoaa hauskoja harjoitteita ja pelejä. Helppo, hyödyllinen ja viihteellinen. Muistiyhdistysten jäsenet saavat -50% alennusta Memoera Trainer –laitteen ensimmäisen kuukauden vuokrahinnasta. Laitetta voi myös kokeilla ilmaiseksi. Tule tutustumaan Memoera Trainer laitteeseen toimistolle!

Toimiva Koti tarjoaa hoivapalveluja, kotilääkärin, kotisiivousta, pikatalonmiespalveluita ja ratkaisuja esteettömään asumiseen. Muistiyhdistysten jäsenet saavat -10% alennusta kaikista apuvälineistä ja kodin tuotteista Toimiva Koti -verkkokaupassa. Etu ei koske lahjakortteja.

Suvanto Care tuottaa yksityisyyttä kunnioittaen jatkuvaa tilannetietoa asukkaan hyvinvoinnista kotihoivan ja omaisten tueksi. Palvelu mahdollistaa turvallisempaa yksin liikkumista. Turvapaikantimen käyttäjän sijainti voidaan paikantaa milloin tahansa ja sillä saa käyttäjän ja toisen ihmisen välille puheyhteyden. Yhdistyksen jäsenillä on mahdollisuus kokeilla  kahden viikon ajan ilmaiseksi Suvanto Mukana -turvapalvelun käyttöä ja jäsenet saavat 20% alennuksen Suvanto Mukana ja Suvanto Kotona –palveluiden käyttöönottomaksuista.Tule toimistolle tutustumaan turvapaikantimeen.

Holiday Club tarjoaa Muistiyhdistyksen jäsenille vähintään -15% alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen hinnoista. Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa minimimajoitus 2 vrk. Lähde Holiday Club -lomalle kylpylään tai vuokraa loma-asunto!

Kokoustilan vuokraus

Yhdistys vuokraa kokoustilaa ulkopuolisille toimijoille osoitteesta Hallituskatu 7 B (4. krs). Tilaan mahtuu 20 henkilöä ja tilassa on AV-laitteet. Vuokrahinta 15€/tunti.

Kannatustuotteet

”Oikeus hyvään elämään” T-paitoja á 15,00€. Värivaihtoehtoja on kolme: musta, vihreä ja oranssi. Koot: M – XL miesten paidoissa ja S – XXL naisten paidoissa.

Adressi 10€

Kouvolan seudun Muisti ry:n 25-vuotishistoriikki á 20,00 €