Muistiyhdistys lähelläsi

Muistiliiton 43 jäsenyhdistystä muodostaa kattavan verkoston, joka palvelee muistisairaita ihmisiä ja heidän läheisiään sekä kaikkia muistista ja muistisairauksista kiinnostuneita.

Klikkaa tästä ja liity jäseneksi jo tänään!

Valtakunnalliset jäsenedut

Kysy lisää jäseneduista ja niiden lunastamisesta omasta muistiyhdistyksestäsi.

Apteekkituotteet.fi on hyvinvointiin keskittyvä verkkokauppa, josta voi ostaa sähköisellä reseptillä (eResepti) määrätyt reseptilääkkeet, itsehoitolääkkeitä ja lääkkeettömiä tuotteita. Apteekkituotteet.fi tarjoaa muistiyhdistysten jäsenille tilaukset ilman postituskuluja (edun arvo 3,95 euroa).

DementiaOnlineShop.com on senioreiden ja muistisairaiden sekä heidän läheistensä verkkokauppa. Löydät sieltä tuotteita, jotka helpottavat arkea. DementiaOnlineShop.com-verkkokauppa tarjoaa muistiyhdistysten jäsenille kaikista tilauksista 15% alennuksen.

Ettonet on erikoistunut seniorikalusteisiin ja apuvälineisiin, kiireetöntä asiakaspalvelua unohtamatta. Tuotteet on suunnattu kaikille terveyttään hoitaville sekä henkilöille, jotka tarvitsevat enemmän tukea arjessa. Muistiyhdistysten jäsenet saavat 10% alennuksen normaalihintaisista apuvälineistä ja kalusteista Ettonetin myymälöissä ja verkkokaupassa.

Holiday Club tarjoaa muistiyhdistysten jäsenille vähintään 15% alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas-huoneistojen ja loma-asuntojen hinnoista. Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa minimimajoitus 2 vrk. Lähde Holiday Club -lomalle kylpylään tai vuokraa loma-asunto!

Memoera Trainer on tutkittu ja tuhansien muistisairaiden ihmisten käyttämä laite, joka tarjoaa hauskoja harjoitteita ja pelejä. Helppo, hyödyllinen ja viihteellinen. Muistiyhdistysten jäsenet saavat Memoera Trainer -laitteen ensimmäisen käyttökuukauden ilmaiseksi. Vuokrahinta normaalisti 29,50€/kk.

Puhti Lab on palvelu oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Puhdin testipaketit antavat laboratoriokokeiden kautta kokonaisvaltaisen kuvan siitä, miten keho voi. Testit voi ottaa yli 20 eri paikkakunnalla. Muistiyhdistyksen jäsenet saavat 20% alennuksen D-vitamiini- ja B12-TC2 mittauksista sekä 10% alennuksen muista testipaketeista.

Suvanto Care tuottaa yksityisyyttä kunnioittaen jatkuvaa tilannetietoa asukkaan hyvinvoinnista kotihoivan ja läheisten tueksi. Muistiyhdistysten jäsenet saavat 20% alennuksen Suvanto Mukana ja Suvanto Kotona –palvelujen sekä 10% alennuksen Suvanto Videopuhelu ja Suvanto Lääkemuistuttaja -palvelujen aloitusmaksuista.