Muistiyhdistys lähelläsi

Muistiliiton 44 jäsenyhdistystä muodostaa kattavan verkoston, joka palvelee muistisairaita ihmisiä ja heidän läheisiään sekä kaikkia muistista ja muistisairauksista kiinnostuneita.

Klikkaa tästä ja liity jäseneksi jo tänään!

Valtakunnalliset jäsenedut

Kysy lisää jäseneduista ja niiden lunastamisesta omasta muistiyhdistyksestäsi.

Apteekkituotteet.fi on hyvinvointiin keskittyvä verkkokauppa, josta voi ostaa sähköisellä reseptillä (eResepti) määrätyt reseptilääkkeet, itsehoitolääkkeitä ja lääkkeettömiä tuotteita. Apteekkituotteet.fi tarjoaa Muistiyhdistysten jäsenille tilaukset ilman postituskuluja (edun arvo 3,95 euroa).

DementiaOnlineShop.com on senioreiden ja muistisairaiden sekä heidän läheistensä verkkokauppa. Löydät sieltä tuotteita, jotka helpottavat arkea. DementiaOnlineShop.com tarjoaa Muistiyhdistysten jäsenille kaikista tilauksista -10%.

OMAseniori-palveluvalikoimassa ratkaisuja helpottamaan muistisairaiden ja heidän läheisten elämää. Valikoimassa ovivahti- ja paikannusratkaisut sekä aktiivisuutta ja toimintakykyä seuraavia digitaalisia hyvinvointipalveluita. Muistiyhdistysten jäsenet saavat yhden ilmaisen käyttökuukauden OMAseniori-palveluihin. Ilmainen kuukausi hyvitetään palvelun toisessa täydessä kuukaudessa. Hinnat alk. 19 € / kk, toimitusmaksu 60 €.

Memoera Trainer on tutkittu ja tuhansien muistisairaiden ihmisten käyttämä laite, joka tarjoaa hauskoja harjoitteita ja pelejä. Helppo, hyödyllinen ja viihteellinen. Muistiyhdistysten jäsenet saavat -50% alennusta Memoera Trainer –laitteen ensimmäisen kuukauden vuokrahinnasta. Laitetta voi myös kokeilla ilmaiseksi.

Toimiva Koti tarjoaa hoivapalveluja, kotilääkärin, kotisiivousta, pikatalonmiespalveluita ja ratkaisuja esteettömään asumiseen. Muistiyhdistysten jäsenet saavat -10% alennusta kaikista apuvälineistä ja kodin tuotteista Toimiva Koti -verkkokaupassa. Etu ei koske lahjakortteja.

Suvanto Care tuottaa yksityisyyttä kunnioittaen jatkuvaa tilannetietoa asukkaan hyvinvoinnista kotihoivan ja omaisten tueksi. Muistiyhdistysten jäsenet saavat 20% alennuksen Suvanto Mukana ja Suvanto Kotona –palveluiden käyttöönottomaksuista.

Holiday Club tarjoaa Muistiyhdistyksen jäsenille vähintään -15% alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen hinnoista. Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa minimimajoitus 2 vrk. Lähde Holiday Club -lomalle kylpylään tai vuokraa loma-asunto!