Kouvolan seudun Muisti ry

Kuvituskuva: Nainen halaa vanhempaa naista ulkona.

Kouvolan seudun Muisti ry

Hallituskatu 7 B, 45100 KOUVOLA
puhelin: 040 523 9697
sähköposti: toimisto@kouvolanseudunmuisti.fi
verkkosivut: www.kouvolanseudunmuisti.fi

• Info
  • Luennot
  • Muistiluotsi
  • Ryhmätoiminta
  • Vapaaehtoistoiminta

Muistiluotsin palvelualue: Kymenlaakson maakunta

Tervetuloa Kouvolan seudun Muisti ry:n kotisivuille!

Toiminnan tarkoitus on muistisairaiden ja heidän läheistensä hyvinvoinnin tukeminen ja oikeuksien edistäminen sekä yleisen muisti- ja aivoterveystietoisuuden lisääminen.

Vasemmasta sivupalkista löydät tietoa yhdistyksestä ja toiminnastamme.

Kesäduuni op:n piikkiin

Hei sinä 15-17-vuotias nuori, tule meille kesätöihin! Tarjoamme mielenkiintoisen kesätyön yhdistyksellä kahdeksi viikoksi sovittuna ajankohtana. Työtehtävinä voi olla avustava toimistotyöt, arkiston järjestämistä, tilastointia ja mahdollisesti kesätapahtumissa avustamista. Haethan paikkaa pian, kuitenkin viimeistään 31.3. Lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla osoitteeseen tarja.levonen@kouvolanseudunmuisti.fi Lisätietoja p. 040 523 9697

Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjassa yhdistys työllistää nuoren ja OP maksaa yhdistykselle nuoren 2 viikon palkan. Lue lisää kampanjasta: https://www.op.fi/web/op-kymenlaakso/etusivu/kesaduuni_opn_piikkiin

jäsenilta 26.3.2024 klo 18

Kouvolatalon Honkasalissa (auditorio), Varuskuntakatu 11, 45100 Kouvola

Ajoterveydestä luennoimassa geriatriylilääkäri Sari Mäkelä.

Kaikille avoimessa jäsenillassa pääset tapaamaan muita ja viettämään mukavaa aikaa yhdessä. Jäsenilloissa on kahvitarjoilu alkaen klo 17.30. Kysy lisää ja ilmoittaudu mukaan viimeistään 19.3. soittamalla numeroon 040 523 9697 / Tarja Levonen

Tapahtumat

Toiminta on kaikille avointa eikä vaadi jäsenyyttä. Avoimet toiminnat löydät alla olevasta listauksesta. Ne on ryhmitelty seuraavien otsikoiden alle: Info - Kahvila - Ryhmätoiminta - Tapahtuma - Vuosikokous. Näiden otsikoiden alta löydät toiminnat aikajärjestyksessä.