Muistisairaiden kuntoutus -webinaari 30.8.

Kuvituskuva: Kaksi naista jumppamattojen kanssa hymyilee.

Muistisairaiden kuntoutus -webinaari järjestetään keskiviikkona 30. elokuuta klo 14–15.30.

Teamsissa järjestettävässä webinaarissa esitellään Muistiliiton muistisairaiden sopeutumisvalmennuskurssiin liittyvän kyselyn tuloksia, ajatuksia muistisairaiden ihanteellisesta kuntoutuksesta sekä ajankohtaisia tutkimuksia muistisairaiden kuntoutukseen liittyen.

Tilaisuus on tarkoitettu kaikille aiheesta kiinnostuneille ja osallistumislinkkiä voi jakaa. Tilaisuudesta tehdään tekstitetty tallenne ja tilaisuuden lopuksi on varattu aikaa keskustelulle. Ei ennakkoilmoittautumista, voit osallistua tästä linkistä.

Tilaisuuden järjestää Muistiliiton Muistisope-hanke. Muistisope-hanketta rahoittaa Kela.

Webinaarin ohjelma

14–14.40 Muistiliiton kysely sopeutumisvalmennuksesta ja kuntoutuksesta, Muistiliiton asiantuntija Outi Ronkainen

14.40–15.15 Ajankohtaisia tutkimuksia muistisairaiden kuntoutuksesta, Muistiliiton korkeakouluharjoittelija, gerontologian ja kansanterveyden opiskelija Jenny Blomqvist

15.15–15.30 Aikaa keskustelulle ja kysymyksille