Muistiviikko ja Aivoviikko

Kuvituskuva: Nainen halaa vanhempaa naista ulkona.

Aivoviikko 2021

Tule mukaan viettämään Muistiviikkoa!

Tänä vuonna vietämme Muistiviikkoa viikolla 38. Viikon teemana on Hyvää elämää muistiystävällisessä yhteiskunnassa, ja nostamme esiin erityisesti läsnäolon ja läheisyyden merkityksen. Viikon aikana Muistiliitto ja paikalliset muistiyhdistykset järjestävät toimintaa eri puolilla Suomea.

Maailman Alzheimer-päivänä tiistaina 21. syyskuuta järjestämme webinaarin Kosketuksen merkitys muistisairaan ihmisen elämässä. Luennoitsijana on ihmislähtöisen kulttuurin valmentaja, muistityön asiantuntija ja tietokirjailija Taina Semi. Klo 17–18.30 järjestettävä webinaari on kaikille avoin eikä siihen tarvitse ilmoittautua etukäteen. Katso webinaari tästä. Tallenne webinaarista on katsottavissa kaksi viikkoa tilaisuuden jälkeen.

Lisäksi Muistiviikolla on kaksi kaikille avointa muistikummituokiota verkossa, keskiviikkona 22.9. klo 17.30–18.30 sekä torstaina 23.9. klo 13–14. Tuokiot järjestetään Teamsissa eikä niihin tarvitse ilmoittautua etukäteen. Liity mukaan keskiviikon tuokioon täällä ja torstain tuokioon täällä

Paikallisista tapahtumista löydät lisätietoja tapahtumakalenteristamme

Lisätietoja:

Anne Leinonen
viestintäkoordinaattori
puh. 09 6226 2015, 044 727 8715
anne.leinonen@muistiliitto.fi
Sisäinen ja ulkoinen viestintä.