Muistiliiton blogi

Tämä on Muistiliiton blogi, jota kirjoittaa Muistiliiton henkilöstö ja luottamushenkilöstö sekä ajoittaiset Vieraskynät.

Kannanotot, yhteiskunnalliseen keskusteluun osallistuminen ja erilaisten lakimuutosten ja kehittämisohjelmien seuraaminen ja kommentointi on osa Muistiliiton päivittäistä työtä. Blogissamme haluamme nostattaa keskustelua meille tärkeistä, strategiamme mukaisista aiheista.

Kulloinenkin blogikirjoitus on kirjoittajan oma näkemys aiheesta, eikä sisältö välttämättä edusta Muistiliiton virallista kantaa.

>> Lue blogia

Kommentoinnin pelisäännöt

Blogia voi, saa ja on toivottavaakin kommentoida.

• Blogin pitäjä esiintyy reilusti omalla nimellään. Suosittelemme, että myös kommentoijat esiintyisivät omalla nimellään.
  • Kaikki kommentit tarkistetaan ja hyväksytään ennen julkaisemista.
    • Blogin kommentteja julkaistaan pääasiassa arkipäivisin klo 9-15. Mitään aikataulua kommenttien julkaisemiselle ei kuitenkaan ole.
    • Blogin pitäjä voi lyhentää kommenttia tai muokata sen kieliasua. Muokkaamisesta hän tekee merkinnän kommenttiin.
    • Uuden kirjoituksen ilmestyttyä ei edellisten aiheiden kommentteja enää julkaista.
    • Kommenttien julkaiseminen on kaikissa tapauksissa bloggaajan harkinnassa. Asiattomia kommentteja ei julkaista lainkaan. Sopimattomat, syrjivät, loukkaavat, hyökkäävät tai yleisen järjestyksen tai lain vastaiset kommentit jätetään julkaisematta. Mainokset ja linkit muihin sivustoihin jätetään niin ikään julkaisematta.
  • Kommentteihin ei vastata esim. sähköpostitse.

Vieraskynät

Oletko kiinnostunut kirjoittamaan Vieraskynä-tekstin? Muistiliiton jäsenyhdistyksille lisätietoa extranetissä, muut voivat olla yhteydessä suoraan Muistiliittoon (yhteystiedot alla).

Lisätietoja:

Heidi Härmä
viestintäkoordinaattori, Muisti-lehden toimitussihteeri
puh. 09 6226 2015, 044 727 8715
heidi.harma@muistiliitto.fi
Materiaalituotanto, verkkoviestintä ja sosiaalinen media, järjestön sisäinen viestintä, mediayhteistyö.