Työpaikat

Kuvituskuva: Nainen halaa vanhempaa naista ulkona.

Työpaikat

Hankekoordinaattorin sijainen Omin sanoin -hankkeeseen

Tule kehittämään muistisairaille soveltuvia kommunikoinnin tukikeinoja innostavaan ja asiantuntevaan työyhteisöömme. Tarjoamme valtakunnallisen näköalapaikan, laajan toimijaverkoston ja ainutlaatuisen mahdollisuuden olla kehittämässä uusia keinoja muistisairaiden ja läheisten arjen tueksi.

Muistiliiton Omin sanoin -hankkeessa (STEA 2023–2025) tavoitteena on tunnistaa muistisairaille soveltuvat kommunikoinnin tuen keinot ja vahvistaa muistisairaiden ihmisten kanssa käytävää vuorovaikutusta. Hankkeessa myös levitetään tietoa siitä, kuinka läheinen tai toinen ihminen voi mukauttaa omaa ilmaisuaan ja tapaa olla vuorovaikutuksessa muistisairaan kanssa kommunikoitaessa.

Etsimme hankekoordinaattorin vanhempainvapaan sijaista vuonna 2023 käynnistyneeseen hankkeeseemme.

Toivomme sinulta

• osaamista projektityöskentelystä
  • ymmärrystä muistisairauksista
  • osaamista tai kokemusta vuorovaikutuksen tukikeinojen käytöstä asiakastyössä
  • hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
  • esiintymisvalmiutta, yhteiskehittämisen menetelmien osaaminen katsotaan eduksi
  • hyviä ICT-taitoja
  • soveltuvaa sote-alan korkeakoulututkintoa (vähintään AMK)
  • valmiutta matkustaa kotimaassa sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Englannin ja ruotsin kielen osaaminen nähdään eduksi.

Noudatamme sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Tarjoamme sinulle liukumien puitteissa joustavat työajat, lounasedun ja työterveyshuollon palvelut. Työssä hyödynnetään työparityöskentelyn mallia ja työpariksesi saat hankkeessa alusta asti mukana olleen asiantuntijan. Toimipaikka on Helsingissä, mutta työtä on mahdollisuus tehdä osittain etänä (kolme päivää viikossa).

Tehtävän aloitus sopimuksen mukaan tammikuun alkupuolella. Tehtävä on määräaikainen 31.1.2025 saakka; sijaisuuden mahdollinen jatko varmistuu loppuvuodesta 2024.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehittämispäällikkö Minna Teiska pe 3.11. klo 12–14, ke 8.11. klo 15–17 ja ti 14.11. klo 8–10 p. 044 727 7406.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 18.11.2023 mennessä osoitteeseen minna.teiska@muistiliitto.fi. Käytä otsikkona ”Omin sanoin hankekoordinaattori”. Haastattelut toteutetaan 30.11. ja 1.12.