Uudenmaan Muistiluotsi hakee muistiohjaajaa Tapiolan toimipisteeseen

Muistiohjaaja tulee osaksi tiimiä, joka tuo tietoa, tukea ja toimintaa muistisairaille ihmisille ja heidän perheilleen sekä asiantuntijatukea muistisairaiden kanssa toimiville vapaaehtoisille ja ammattilaisille.

Työ edellyttää vahvaa muistisairauksien ja muistin toiminnan tuntemusta sekä kokemusta työstä muistisairaiden ihmisten parissa. Työ sisältää asiantuntijaluentojen pitämistä. Verkostotyö on osa toiminnan ydintä ja teemme yhteistyötä alueen muiden toimijoiden kanssa.

Edellytämme valittavalta henkilöltä sopivaa koulutustaustaa sosiaali- tai terveydenhuollon alalta (AMK, YAMK tai vastaava) ja aitoa kiinnostusta työskennellä muistisairaiden ja heidän omaistensa sekä vapaaehtoisten kanssa.  Edellytämme hakijalta ryhmänohjaamiseen liittyviä taitoja ja kokemusta, sosiokulttuurisen hoitotyön osaamista sekä erilaisten työmenetelmien hallintaa sekä osaamisen hyödyntämistä muistisairaan asiakkaan ja hänen läheisensä voimaannuttamiseksi.

Työssä tarvitaan sujuvaa suomen ja ruotsin kielen taitoa, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja hyvää tietotekniikan hallintaa. Kokemus projekti– ja muistityöstä sekä järjestö- ja vapaaehtoistyön tuntemus katsotaan eduksi. Työtehtävä on määräaikainen.

Tarjoamme mielenkiintoisen kehittämistyön energisessä tiimissä, jossa osaamistasi arvostetaan.

Lisätiedot tehtävästä: www.uudenmaanmuistiluotsi.fi ja Sanna Suvisalmi p. 040 735 1818 tai sanna.suvisalmi@espoonmuisti.fi.

Hakemukset palkkatoivomuksineen perjantaihin 23.9. mennessä sähköpostitse: sanna.suvisalmi@espoonmuisti.fi.