Muistikonferenssi 2020

Muistikonferenssi 2020 järjestetään yksipäiväisenä webinaarina 11. marraskuuta. Teemana on Muistiasia on kaikkien asia.

Webinaarina toteutettava Muistikonferenssi pitää sisällään tuttuun tapaan tuhdin kattauksen muistisairauksiin liittyvää ajankohtaista asiaa ja mielenkiintoisia puheenvuoroja. Muistikonferenssi tarjoaa ideoita, tukea ja uusia näkökulmia työskentelyyn sekä tietoa muistisairaiden ja läheisten kokemuksista, muistisairauksista sekä vahvistaa muistisairauksiin liittyviä positiivisia asenteita.

Vuonna 2020 päivän sisältöä vie eteenpäin Jenni Kulmala ja luennoitsijoina on jälleen suuri joukko alan asiantuntijoita, tervetuloa mukaan!

Hinnat

• Osallistumismaksu NOPEAT 65€/hlö (17.8-2.9.)

• Osallistumismaksu 1 pvä 75€/hlö (3.9. alkaen)

• Osallistumismaksu jäsenyhdistykset NOPEAT 1 pv 55€/hlö (17.8-2.9.)

• Osallistumismaksu jäsenyhdistykset 1 pv 65€/hlö (3.9. alkaen)

• 1 pv ryhmälippu NOPEAT (5+ henkilöä) 52€/hlö (17.8-2.9.)
  • 1pv ryhmälippu (5+ henkilöä) 60€/hlö (3.9. alkaen)

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan osoitteessa https://ilmoittaudu.muistiliitto.fi/muistikonferenssi2020

Huomio! Early bird hinnat voimassa 17.8.- 2.9.

Saat ennen webinaaria sähköpostitse linkin, jota kautta pääset liittymään webinaariin.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Ilmoittautuneille on toimitettu sähköpostitse linkki webinaariin liittymistä varten.

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan kirjallisesti 19.10.2020 mennessä, osallistumismaksu palautetaan vähennettynä toimistokuluilla 30 €/hlö. 19.10.2020 jälkeen tehdyistä peruutuksista maksuja ei palauteta, ei myöskään peruuttamatta jääneistä osallistumisista. Esteen sattuessa ilmoittautumisen voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Kaikki muutokset ja peruutukset sähköpostitse: asiakaspalvelu@tapahtumakone.fi

Media

Median edustajille järjestämme mielellämme toivomanne haastattelut jo ennen konferenssia. Media-akkreditointi ja haastattelupyynnöt: tiedotus@muistiliitto.fi

Tekstinä Where science meets humanity, Biogen.