Valtakunnalliset jäsenedut

Valtakunnalliset jäsenedut koskevat kaikkia muistiyhdistysten jäseniä. Valtakunnallisia jäsenetuja tarjoaa alla olevat tahot. Jäsenetujen lunastamisesta saat lisätietoja omasta muistiyhdistyksestäsi.

Jos et ole vielä muistiyhdistyksen jäsen, liity jäseneksi jo tänään!

Apteekkituotteet.fi on hyvinvointiin keskittyvä verkkokauppa, josta voi ostaa sähköisellä reseptillä (eResepti) määrätyt reseptilääkkeet, itsehoitolääkkeitä ja lääkkeettömiä tuotteita. Apteekkituotteet.fi tarjoaa muistiyhdistysten jäsenille tilaukset ilman postituskuluja (edun arvo 3,95 euroa).

Tekstinä kuvassa Ilmaiset postikulut, linkki johtaa Apteekkituotteiden sivulle.

DementiaOnlineShop.com on senioreiden ja muistisairaiden sekä heidän läheistensä verkkokauppa. Löydät sieltä tuotteita, jotka helpottavat arkea. DementiaOnlineShop.com-verkkokauppa tarjoaa muistiyhdistysten jäsenille kaikista tilauksista 15% alennuksen.

Dementia Onlineshopin logo, linkki johtaa kaupan sivuille.

Ettonet on erikoistunut seniorikalusteisiin ja apuvälineisiin, kiireetöntä asiakaspalvelua unohtamatta. Tuotteet on suunnattu kaikille terveyttään hoitaville sekä henkilöille, jotka tarvitsevat enemmän tukea arjessa. Muistiyhdistysten jäsenet saavat 10% alennuksen normaalihintaisista apuvälineistä ja kalusteista Ettonetin myymälöissä ja verkkokaupassa.

Tekstinä Muistiliiton jäsenille vähintään 10 prosentin alennus normaalihintaisista apuvälineistä ja kalusteista verkkokaupassa ja myymälöissä, linkki johtaa Ettonetin sivuille.

Holiday Club tarjoaa muistiyhdistysten jäsenille vähintään 15% alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas-huoneistojen ja loma-asuntojen hinnoista. Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa minimimajoitus 2 vrk. Lähde Holiday Club -lomalle kylpylään tai vuokraa loma-asunto! Kysy alennuskoodi omasta yhdistyksestäsi!

Tekstinä sukella kylpylälomaan, Muistiliiton jäsenille 15 prosentin alennus. Linkki johtaa Holiday Clubin sivuille.

Memoera Trainer on tutkittu ja tuhansien muistisairaiden ihmisten käyttämä laite, joka tarjoaa hauskoja harjoitteita ja pelejä. Helppo, hyödyllinen ja viihteellinen. Muistiyhdistysten jäsenet saavat Memoera Trainer -laitteen ensimmäisen käyttökuukauden ilmaiseksi. Vuokrahinta normaalisti 29,50€/kk.

Tekstinä hyödyllistä ajanvietettä muistisairaan päivään. Muistiliiton jäsenet saavat Memoera Trainer -laitteen ensimmäisen käyttökuukaudeksi ilmaiseksi. Linkki johtaa Memoeiran sivuille.

Puhti Lab on palvelu oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Puhdin testipaketit antavat laboratoriokokeiden kautta kokonaisvaltaisen kuvan siitä, miten keho voi. Testit voi ottaa yli 20 eri paikkakunnalla. Muistiyhdistyksen jäsenet saavat 20% alennuksen D-vitamiini- ja B12-TC2 mittauksista sekä 10% alennuksen muista testipaketeista.

Puhti Lab on palvelu oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Puhdin testipaketit antavat laboratoriokokeiden kautta kokonaisvaltaisen kuvan siitä, miten keho voi. Linkki johtaa Puhti Labin sivuille.

Suvanto Care tuottaa yksityisyyttä kunnioittaen jatkuvaa tilannetietoa asukkaan hyvinvoinnista kotihoivan ja läheisten tueksi. Muistiyhdistysten jäsenet saavat 20% alennuksen Suvanto Mukana ja Suvanto Kotona –palvelujen sekä 10% alennuksen Suvanto Videopuhelu ja Suvanto Lääkemuistuttaja -palvelujen aloitusmaksuista.

Tekstinä turvallista asumista kotona. Muistiliiton jäsenille 20 prosentin alennus palvelun käyttöönotosta. Linkki johtaa Suvanto Caren sivuille.