Valtakunnalliset jäsenedut

Kuvituskuva: Kaksi naista jumppamattojen kanssa hymyilee.

Valtakunnalliset jäsenedut

Valtakunnalliset jäsenedut koskevat kaikkia muistiyhdistysten jäseniä. Valtakunnallisia jäsenetuja tarjoaa alla olevat tahot. Jäsenetujen lunastamisesta saat lisätietoja omasta muistiyhdistyksestäsi.

Jos et ole vielä muistiyhdistyksen jäsen, liity jäseneksi jo tänään!

Apteekkituotteet.fi on hyvinvointiin keskittyvä verkkokauppa, josta voi ostaa sähköisellä reseptillä (eResepti) määrätyt reseptilääkkeet, itsehoitolääkkeitä ja lääkkeettömiä tuotteita. Apteekkituotteet.fi tarjoaa muistiyhdistysten jäsenille tilaukset -10%.

Memoera Trainer on tutkittu ja tuhansien muistisairaiden ihmisten käyttämä laite, joka tarjoaa hauskoja harjoitteita ja pelejä. Helppo, hyödyllinen ja viihteellinen. Muistiyhdistysten jäsenet saavat Memoera Trainer -laitteen ensimmäisen käyttökuukauden ilmaiseksi. Vuokrahinta normaalisti 29,50€/kk.

Tekstinä hyödyllistä ajanvietettä muistisairaan päivään. Muistiliiton jäsenet saavat Memoera Trainer -laitteen ensimmäisen käyttökuukaudeksi ilmaiseksi. Linkki johtaa Memoeiran sivuille.

Puhti Lab on palvelu oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Puhdin testipaketit antavat laboratoriokokeiden kautta kokonaisvaltaisen kuvan siitä, miten keho voi. Testit voi ottaa yli 20 eri paikkakunnalla. Muistiyhdistyksen jäsenet saavat 20% alennuksen D-vitamiini- ja B12-TC2 mittauksista sekä 10% alennuksen muista testipaketeista.

Puhti Lab on palvelu oman terveyden ja hyvinvoinnin seurantaan. Puhdin testipaketit antavat laboratoriokokeiden kautta kokonaisvaltaisen kuvan siitä, miten keho voi. Linkki johtaa Puhti Labin sivuille.

Suvanto Care tuottaa yksityisyyttä kunnioittaen jatkuvaa tilannetietoa asukkaan hyvinvoinnista kotihoivan ja läheisten tueksi. Muistiyhdistysten jäsenet saavat 20% alennuksen palvelujen aloitusmaksuista. Lisäksi mahdollisuus Suvanto Mukana -palvelun ilmaiseen 14pv koekäyttöön.

Tekstinä turvallista asumista kotona. Muistiliiton jäsenille 20 prosentin alennus palvelun käyttöönotosta. Linkki johtaa Suvanto Caren sivuille.