Laskutustiedot :: Muistiliitto

Laskutustiedot

Kuvituskuva: Nainen halaa vanhempaa naista ulkona.

Laskutustiedot 1.10.2019 alkaen

Toivomme, että lähetätte laskunne ensisijaisesti verkkolaskuina. Verkkolaskujen käsittely on sekä lähettäjälle että vastaanottajalle nopeampaa, luotettavampaa ja edullisempaa kuin paperilaskujen käsittely.

Muistiliiton laskutustiedot:

• Pankkiyhteys: FI 45 208918 00007708 (Nordea)
  • Y-tunnus: 0727699-0

Verkkolaskut

• Verkkolaskuosoite 003707276990
  • Operaattori Apix Messaging Oy (003723327487)
  • Huomioittehan, että mikäli käytössänne on jokin seuraavista operaattoreista verkkolaskun lähettämiseen: Danske Bank Oyj, Handelsbanken, Paikallisosuuspankit tai Säästöpankit, tulee teidän käyttää Apixin verkkolaskuosoitteenamme seuraavaa osoitetta: verkkolaskuosoite: 003723327487 ja operaattoritunnus: DABAFIHH

MUUT LASKUT

• PDF-laskuja voi lähettää myös sähköpostilla, 003707276990@procountor.apix.fi
  • Mikäli ette voi lähettää verkkolaskuja tai PDF-laskuja sähköpostitse, pyydämme lähettämään paperiset laskut ostolaskujen skannauspalveluun osoitteeseen: Muistiliitto ry (Apix skannauspalvelu), PL 16112, 00021 LASKUTUS. Jotta skannauspalvelu voi kohdistaa laskun, tulee tämä laskutusosoite tulostaa myös itse laskuun, eikä pelkästään kirjekuoreen

Lisätietoja:

Johanna Suomi