Julkaistu 21.12.2017

Muistiliitto joululomalla

Muistiliitto on joululomalla 22.12.–7.1. Vastailemme puhelimeen ja sähköposteihin sekä toimitamme materiaalilähetyksiä siis seuraavan kerran 8.1.2018.

Vuodenvaihteen ajan muita aikataulujamme:

• Muistipulmissa auttaa ja neuvoo Muistineuvo-puhelinpalvelu, joka päivystää 28.12. klo 12–17 välisenä aikana numerossa 09 8766 550 ja uudenvuoden jälkeen jälleen normaalisti. Ruotsinkielistä muistineuvontaa tarjoava Minneslinjen päivystää seuraavan kerran tiistaina 2.1. Numero on sama molemmilla kielillä.
  • Vertaislinja tarjoaa vertaistukea muistisairaan omaiselle vuoden kaikkina iltoina, myös jouluna ja uutena vuotena numerossa 0800 9 6000.
  • Vertaiskeskusteluun voi osallistua verkossa vuoden jokaisena päivänä:
  • Sosiaalisessa mediassa on jonkin verran julkaisuja läpi joulunpyhien ja vuodenvaihteen ajan. Kurkkaa ainakin joulukalenterimme, jonka luukut aukeavat vielä aattoon asti joka aamu Twitterissä ja Instagramissa.

Toivotamme muistojentäyteistä joulunaikaa tämän viimevuotisen joulublogimme myötä.