FTD-webinaari sairastuneille ja läheisille 12.9.2024 :: Muistiliitto

Julkaistu 25.6.2024

FTD-webinaari sairastuneille ja läheisille 12.9.2024

12.9.2025 klo 17–19.15

Webinaari on suunnattu otsa-ohimolohkorappeumaa (frontotemporaalinen degeneraatio, FTD) sairastaville ja heidän läheisilleen sekä muille asiasta kiinnostuneille.

Webinaarissa käsitellään otsa-ohimolohkorappeumasairauksia ja niihin liittyviä perinnöllisiä tekijöitä. Webinaarin järjestää Muistiliitto ja työikäistoiminnan asiantuntijatyöryhmän jäsenet.

Tutustu ohjelmaan.

Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua. Pääset liittymään webinaariin tästä linkistä. Teams-linkki aukeaa noin 10 minuuttia ennen ohjelman alkua.

Linkkiä saa jakaa vapaasti eteenpäin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Lisätietoja asiantuntija Anita Pohjanvuori, anita.pohjanvuori@muistiliitto.fi