Julkaistu 2.5.2024

Muistisairaus ja kommunikaatio -webinaari 30.5.

Milloin? 30.5.2024 klo 16–18, Teams

Kenelle? Webinaari on suunnattu erityisesti muistisairauteen sairastuneiden omaisille, mutta kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat tervetulleita.

Mitä? Webinaarissa käsitellään muistisairauksien vaikutusta kommunikaatioon ja muistisairaiden henkilöiden kommunikaation tukemista. Webinaarin järjestävät Muistiliiton Omin sanoin –hanke ja Varsinais-Suomen Muistiyhdistyksen Vahva-hanke. Asiantuntijavieraana toimii puheterapeutti ja vanhempi yliopistonlehtori Seija Pekkala.

Ohjelma:

16:00–16:40 Vahva-hanke: Muutokset kommunikaatiossa

16:40–17:20 Omin sanoin -hanke: Kokemuksia kommunikoinnin tukikeinoista

17:20–18:00 Puheterapeutti Seija Pekkala: Muistisairaan henkilön puheterapia

Varaamme kunkin puheenvuoron yhteyteen aikaa kysymyksille ja kommenteille.

Webinaariin ei tarvitse ilmoittautua - riittää, kun tulet paikalle Teams-linkin kautta. Avaamme Teams-kokouksen noin 15 minuuttia ennen ohjelman alkua.

Pääset liittymään webinaariin tästä linkistä. Linkkiä saa jakaa vapaasti eteenpäin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Webinaarista julkaistaan tallenne kesäkuun aikana Muistiliiton YouTube-kanavalla.

Lisätietoja Omin sanoin –hankkeen asiantuntija Anna Heinolta, anna.heino@muistiliitto.fi tai p. 044 7916 321.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!