Muistineuvo-tukipuhelin palvelee muistiasioissa :: Muistiliitto

Julkaistu 18.1.2016

Muistineuvo-tukipuhelin palvelee muistiasioissa

Tänään avautuu Muistineuvo-tukipuhelinlinja, jossa muistityön ammattilaiset vastaavat kysymyksiin muistista ja muistisairauksista. Lisätietoa Muistineuvosta verkkosivuillamme.

Muistineuvon lisäksi muistisairaiden ihmisten läheisiä ja omaishoitajia palvelee vanha tuttu Vertaislinja-tukipuhelin. Vertaislinjalla tukea ja kuuntelevan korvan tarjoavat koulutetut, kokeneet omaishoitajat. Lisätietoja Vertaislinjasta verkkosivuillamme.

Muistineuvo palvelee päivisin ja Vertaislinja iltaisin. Lisäksi Vertaislinja-keskustelupalsta on avoinna vuoden jokaisena päivänä vuorokauden ympäri.

Lisätietoja: