Julkaistu 10.3.2015

Muistiliitto lanseeraa: Aivoterveydeksi! aivojen terveydeksi

Muistiliitto lanseeraa:

Aivoterveydeksi! aivojen terveydeksi

Muistiliitto lanseeraa Aivoviikolla 2015 Suomen ensimmäisen aivoterveyssovelluksen älypuhelimelle. Aivoterveydeksi! on aivoja hellivä muistinvirkistyssovellus kaikenikäisille.

Aivoterveydeksi! -muistinvirkistyssovellus innostaa pitämään huolta aivojen ja muistin terveydestä joka ikinen päivä. Meneillään olevalla Aivoviikolla (vk 11) Muistiliitto muistuttelee monenlaisten aktiviteettien, harrastusten ja kulttuuri-ilojen olevan aivoille iloksi ja hyödyksi. Aivoterveydeksi! on väline, muistuttaja ja kumppani juuri tähän.

Aivoterveydeksi! sisältää aivoterveystietoa, aivoja aktivoivia pelejä sekä muistin hyvinvoinnista huolehtimiseen kannustavan muistikuntokalenterin. Sovellus kertoo myös muistin toiminnasta ja muistisairauksien ennaltaehkäisystä sekä tukee pienentämään sairastumisriskiä aivoterveellisin valinnoin.

Aivoterveydeksi! -sovelluksessa on parhaat vinkit aivoterveelliseen arkeen kätevästi taskukoossa. Nappaa muistinvirkeyttä jokaiseen päivään ja lataa uusi sovellus puhelimeesi, ja aivosi hyrräävät!