Muistiviikko ja Aivoviikko

Teksti jatkuu kuvien alla.
  • slide

Muistiviikko 2018: Muistiystävällisiä tekoja

Tee syyskuussa muistiystävällisiä tekoja! Muistiliitto jäsenyhdistyksineen kannustaa jokaista kantamaan kortensa kekoon Muistiystävällisen Suomen puolesta. Tee muistiystävällinen teko: käy moikkaamassa muistisairasta isoäitiä, opasta apua tarvitsevaa kaupassa, tarjoa vapaaehtoinen tukesi muistiyhdistykselle. Kurkkaa vinkkejä Muistiviikolla (vk 38) Muistiliiton Facebookista ja Instagramista.

Jaa muistiystävällinen tekosi sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #muistiystävällinen! Tutustu muistiystävällisiin ajatuksiin esimerkiksi Instagramissa. Haastamme mukaan muistiystävällisten tekojen talkoisiin kansanedustajat, muistityön ammattilaiset – ja ihan koko Suomen. Haasta sinäkin ystäväsi, tuttavasi, työkaverisi!

Lisää #muistiystävällinen-merkki profiilikuvaasi näin:

1. Klikkaa bit.ly/muistiystKUVA (ruotsinkielinen merkki bit.ly/minnesvanBILD)
  2. Paina vihreää ”Login to Add Twibbon” -nappia
  3. Valitse Facebook
  4. Kirjaudu omilla Facebook-tunnuksillasi sisään palveluun
  5. Paina "Log in with Facebook"
  6. Tarkista, että kuva on ok
    1. Huom! #muistiystävällinen-tunnus lisätään tämänhetkiseen profiilikuvaasi – jos siis haluat taustalle eri kuvan, käy ensin vaihtamassa profiilikuvasi Facebookissa
  7. Klikkaa ”Download Image”
  8. Kuva on nyt ladattu tietokoneellesi/puhelimellesi, ja voit ladata sen Facebookiin profiilikuvaksesi ihan tavalliseen tapaan
  9. Lisää kuvatekstiksi esim. Lataa #muistiystävällinen myös omaan profiilikuvaasi: www.bit.ly/muistiystKUVA

Ota yhteyttä:

Minna Hietakangas
viestinnän asiantuntija
puh. 09 6226 2023, 050 524 2190
minna.hietakangas@muistiliitto.fi
Ulkoinen viestintä ja mediayhteistyö. Muistisairauden monet kasvot -kampanja.