Julkaistu 27.5.2019

Muistiliiton työikäistoiminnassa uusi asiantuntija

Muistiliiton työikäistoimintaan on valittu uusi asiantuntija, esh, muistiasiantuntija Anita Pohjanvuori. Anita on työskennellyt Muistiliiton palveluksessa 2014 alkaen Kansallisen muistiohjelman järjestöllisessä toteuttamisessa, jossa yhteistyötä on tehty myös työikäistoiminnan kanssa. Ennen Muistiliittoa hän toimi kahdeksan vuotta Helsingin Alzheimer yhdistyksessä kehittämispäällikkönä ja erityisasiantuntijana sekä järjestösektorilla kehittämishankkeissa. Hän aloittaa työnsä työikäistoiminnassa 1.6.2019 alkaen.

Muistiliitossa on ollut työikäisiin liittyviä kehittämishankkeita ja -toimintaa jo vuodesta 2002. Voit lukea lisää täältä.

Anita Pohjanvuori
asiantuntija
anita.pohjanvuori@muistiliitto.fi
Työikäisten muistisairaiden hoito- ja palvelujärjestelmä; muistisairauksiin liittyvät asenteet ja osaamisen kehittäminen

Minna Teiska
kehittämispäällikkö
minna.teiska@muistiliitto.fi
Kehittämishankkeet ja -projektit, kehittämis- ja koulutuskokonaisuudet (työharjoittelut ja opinnäytetyöt), Muistikonferenssi.