Julkaistu 27.5.2019

Muistiliiton työikäistoiminnassa uusi asiantuntija

Muistiliiton työikäistoimintaan on valittu uusi asiantuntija, esh, muistiasiantuntija Anita Pohjanvuori. Anita on työskennellyt Muistiliiton palveluksessa 2014 alkaen Kansallisen muistiohjelman järjestöllisessä toteuttamisessa, jossa yhteistyötä on tehty myös työikäistoiminnan kanssa. Ennen Muistiliittoa hän toimi kahdeksan vuotta Helsingin Alzheimer yhdistyksessä kehittämispäällikkönä ja erityisasiantuntijana sekä järjestösektorilla kehittämishankkeissa. Hän aloittaa työnsä työikäistoiminnassa 1.6.2019 alkaen.

Muistiliitossa on ollut työikäisiin liittyviä kehittämishankkeita ja -toimintaa jo vuodesta 2002. Voit lukea lisää täältä.

Lisätietoja:

Anita Pohjanvuori
asiantuntija, kansallisen muistiohjelman järjestöllinen toteuttaminen
puh. 09 6226 2019, 050 430 9815
anita.pohjanvuori@muistiliitto.fi
Kansallinen muistiohjelma, aivoterveys, muistiystävällinen Suomi ja muistisairauksiin liittyvät asenteet, hoiva- ja hoitotyö, Hyvän hoidon kriteeristö sekä osaamisen kehittäminen.

Minna Teiska
kehittämispäällikkö
puh. 09 6226 2061, 044 727 7406
minna.teiska@muistiliitto.fi
Kehittämishankkeet ja -projektit, kehittämis- ja koulutuskokonaisuudet (työharjoittelut ja opinnäytetyöt), Muistikonferenssi.