Julkaistu 11.4.2016

MIKE-työväline TERVE-SOS -palkintofinaalissa

MIKE-työväline on valittu TERVE-SOS -palkintofinaaliin. Kehittämisyhteistyössä ovat olleet Vielä Virtaa -hanke (Oulun Seudun Muistiyhdistys ry), Kulttuurista Muistoja -hanke (Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ry) ja Eloisa Ikä-avustusohjelma (RAY ja VTKL).

Palkinto luovutetaan vuosittain sosiaali- ja terveysalan tutkimus-, kehittämis- tai kokeiluhankkeen tuloksena syntyneelle innovatiiviselle tai poikkeuksellisen onnistuneelle ratkaisulle. Voittajat palkitaan TERVE-SOS -tapahtumassa toukokuussa.

Äänestä MIKE voittoon

Voit äänestää suosikkiasi Innokylässä painamalla toimintamallin yhteydessä olevaa peukutusnappia. Peukku-painikkeen löydät sivun oikeasta yläkulmasta. Yleisöäänestys on 11.4.–6.5.2016 ja vain yleisöäänestyksen aikana kertyneet peukut lasketaan mukaan äänestyspottiin.

Korjaus uutiseen 7.5.2017: Äänestys on päättynyt.

Muistiyhdistykset finaalipaikoilla

Oulun Seudun Muistiyhdistys ry voitti vuoden 2015 TERVE-SOS -palkinnon Muistoista Musiikiksi -toimintamallillaan. Muistiliiton jäsenyhdistys on ehdolla TERVE-SOS -palkituksi jo kolmatta vuotta: vuosina 2014 ja 2015 finaaliin pääsi Etelä-Pohjanmaan Muistiyhdistys ry Lahjoita lukuhetki ja Kylille kulttuuria -toimintamalleillaan.

Lisätietoja: