Julkaistu 27.8.2018

Tule meille viestintään töihin

Tule meille tekemään timanttista viestintää! Haemme tunnetun ja osaavan asiantuntijaorganisaatiomme vahvistukseksi viestintäkoordinaattoria.

Vastaat Muistiliiton viestinnästä kaikissa kanavissa ja toimit myös jäsenlehden toimitussihteerinä. Monipuoliseen työnkuvaasi kuuluvat lisäksi liiton verkkosivujen ja blogien ylläpito, jäsenyhdistysten neuvonta viestintäasioissa sekä vaikuttajaviestintä. Työskentelet toiminnanjohtajan suorassa alaisuudessa ja viestintäyksikön toisen henkilön työparina.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja aikaisempaa työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Sinulla on itsenäinen työote ja hyvät vuorovaikutus- ja organisaatiotaidot, samoin hyvät tietotekniset valmiudet. Hahmotat vaivattomasti isoja kokonaisuuksia. Hyvän suomen kielen vaaliminen viestinnässä on lempilapsesi. Kokemus järjestöviestinnästä katsotaan eduksi.

Tarjoamme laajan ja monipuolisen tehtäväkentän, mielenkiintoisen näköalapaikan arvostetussa ja innovatiivisessa järjestössä sekä hyvähenkisen asiantuntijajoukon jäsenyyden ja tuen.

Odotamme hakemuksia ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 9.9.2018 mennessä. Hakuun liittyvät haastattelut pidetään 13.9.2018. Hae paikkaa täällä.

Lisätietoja tehtävästä antavat järjestöjohtaja Anna Tamminen ma 27.8. klo 13–16 ja ke 5.9. klo. 9–11, p. 09 6226 2011 sekä konsulttijohtaja Kari Sorvari / Personnel Group, p. 0500 462 550.