Julkaistu 18.8.2023

Tule meille koordinaattoriksi

Haluatko tulla mukaan luomaan hyvää elämää muistiystävällisessä yhteiskunnassa? Muistiliitto on muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä kansanterveys-, potilas- ja edunvalvontajärjestö, johon kuuluu 42 jäsenyhdistystä ja lähes 14 000 henkilöjäsentä. Toimintamme päärahoittaja on sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus STEA.

Haemme koordinaattoria vastaamaan valtakunnallisen Muistiluotsi asiantuntija- ja tukikeskusverkoston koordinoimisesta sekä kehittämään Muistiliiton ja Muistiluotsikeskusten tiedon hallintaa.

Koordinaattorina

• Vastuualueenasi on Muistiluotsi asiantuntija- ja tukikeskusverkoston valtakunnallinen koordinointi
  • Vastaat toimintakokonaisuuden suunnittelusta, toimenpiteistä ja kehittämisestä
  • Vahvistat verkoston yhtenäisyyttä ja tuet maakunnallisia keskuksia niiden toiminnassa
  • Vastaat verkoston toiminnanohjausjärjestelmän ylläpidosta sekä kehittämisestä. Luot ja kehität toiminnanohjauksen ja arvioinnin työvälineitä sekä tuet juurrutusta ja levitystä
  • Vahvistat ja kehität ratkaisuja Muistiliiton tiedon keräämiseen ja hyödyntämiseen

Tarjoammesinulle mielenkiintoisen ja haastavan näköalapaikan asiantuntevassa ja mukavassa työyhteisössä. Tehtävässä pääset verkostoitumaan, vaikuttamaan, kehittämään ja kehittymään.

Toivomme sinulta

• Kokemusta verkostotyöskentelystä, kokonaisuuksien hallinnasta sekä kykyä toimia innostavana verkoston koordinaattorina
  • Järjestötoiminnan osaamista ja näyttöjä järjestötoiminnan kehittämisestä
  • Osaamista tiedonhankinnasta ja -hallinnasta sekä tiedolla johtamisen osaamista toiminnan tulosten ja näkyvyyden kehittämiseksi
  • Hyviä ICT-taitoja
  • Soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa
  • Hyviä viestintä-, yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
  • Valmiutta matkustaa kotimaassa sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Englannin ja ruotsin kielen osaaminen nähdään eduksi.

Toimistomme sijaitsee Helsingin Pasilassa, ja teemme etätyötä joustavasti. Työskentelemme kuitenkin työtehtävien vaatiessa toimistolla, keskimäärin kahtena päivänä viikossa. Tehtävä sisältää myös jonkin verran matkustamista kotimaassa sekä ilta- ja viikonlopputyötä. Työsuhde-etuihimme kuuluvat lounas- ja virike-edut.

Kiinnostuitko tehtävästä? Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi, vapaamuotoinen hakemuksesi ja palkkatoiveesi sähköpostitse krista.pajala@muistiliitto.fi viimeistään ma 4.9.2023. Haastattelut järjestetään viikolla 37.

Lisätietoja tehtävästä antaa järjestöpäällikkö Krista Pajala 30.-31.8. klo 12–17, puh. 050 3318 915.

Tietoa työnantajasta
Muistiliitto on muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä oma järjestö. Se on 42 jäsenyhdistyksensä valtakunnallinen kattojärjestö, joka on perustettu vuonna 1998. Muistiyhdistyksillä on yhteensä lähes 14 000 jäsentä. Visiomme vuodelle 2024 on muistiystävällinen yhteiskunta, jossa muistisairas ihminen ja hänen läheisensä elävät hyvää elämää sekä saavat tarvitsemansa tuen ja palvelut. Toimintaamme ohjaavat seuraavat arvot: luotettavuus, inhimillisyys, tavoitteellisuus, yhteisöllisyys, osallisuus, edelläkävijyys ja innostuneisuus.