Julkaistu 12.9.2018

Treenaa aivoja Muistipuistossa

Muistipuisto® on maksuton ja helppokäyttöinen uusi verkkopalvelu. Se johdattaa pienin ja toistuvin teoin kohti aivoterveellisempää elämää.

Muistipuisto yhdistää monipuolisen tiedon ja innostavan tekemisen ainutkertaisella, käyttäjilleen iloa tuottavalla tavalla. Helppokäyttöisessä ja graafisesti selkeässä ympäristössä voi treenata aivoja, jumpata, muistella, rentoutua ja napata talteen aivoterveelliset ruokareseptit.

Muistipuisto sopii muistisairaiden henkilöiden ja läheisten lisäksi kaikille aivoterveydestään kiinnostuneille ikääntyville henkilöille. Aivoterveys on ihmisen hyvinvoinnin ja toimintakyvyn perusta. Voidakseen hyvin aivot tarvitsevat sopivassa suhteessa mielihyvää, haasteita ja palautumista. Näitä kaikkia löytyy Muistipuistossa.

Muistipuisto on kehitetty Muistiliiton ja Miina Sillanpään Säätiön yhteistyönä. Se on muotoutunut jatkuvassa vuorovaikutuksessa eri puolella Suomea asuvien käyttäjiensä kanssa, jotta se vastaa aidosti heidän tarpeisiinsa ja toiveisiinsa.

Aivojen hyvinvoinnista kannattaa huolehtia päivittäin. Tervetuloa treenaamaan hoksottimia Muistipuistoon! Tietoja Muistipuistosta ja sen taustoista löydät täältä.

Lisätietoja: