Julkaistu 10.12.2015

Sipoon Muisti ry Muistiliiton 44. muistiyhdistykseksi

Sipoon Muisti ry:n perustamiskokous pidettiin 20.5.2015 Palvelutalo Elsiessä, Sipoossa. Perustajajäseniä ovat mm. Caj-Gustav Lydman ja Veronica Fellman. Perustamiskokouksen puheenjohtajana toimi Juha Huotari. Huotari valittiin puheenjohtajaksi myös hallitukseen, jonka jäseniksi nimettiin Hans-Eric Christiansson, Marja-Riitta Hakala, Kaarlo Kuntsi ja Caj-Gustav Lydman.

Yhdistyksen rekisteröitymisen jälkeen Sipoon Muisti ry haki Muistiliiton jäsenyyttä, ja Muistiliiton liittohallitus hyväksyi 11.12.2015 Sipoon Muisti ry:n Muistiliiton 44. jäsenyhdistykseksi. Tuore yhdistys vahvistaa Muistiliiton järjestökenttää itäisen Uudenmaan alueella.

Sipoon Muisti ry:n puheenjohtajana toimii Juha Huotari.

Muistiliitto toivottaa uuden yhdistyksen lämpimästi tervetulleeksi yhteiseen muistijärjestöömme!

Lisätiedot: