Julkaistu 15.12.2020

Muistiliitto jouluna

Tukipuhelimet Muistineuvo ja Vertaislinja palvelevat myös joulun aikaan. Vertaislinja on avoinna jokaisena iltana. Muistineuvo on suljettuna 24.–27. joulukuuta, muuten avoinna normaalien aukioloaikojen mukaan.

Muistineuvo-tukipuhelimesta saat neuvoja ja ohjeita muistialan ammattilaisilta juuri silloin kun aihe on ajankohtainen. Palvelu on suunnattu muistisairaan läheisille sekä itse muistisairauteen sairastuneille. Muistineuvo palvelee myös keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 12–15 normaalien aukioloaikojen lisäksi (maanantai, tiistai ja torstai klo 12–17) numerossa 09 8766 550.

Vertaislinja-tukipuhelin on palvelu muistisairaan läheisille. Puheluihin vastaavat kokeneet ja koulutetut vapaaehtoiset, entiset muistisairaan omaishoitajat, joiden läheinen on sairastanut etenevää muistisairautta. Vertaislinja on avoinna joka ilta klo 17–21 numerossa 0800 9 6000.

Tukinetissa Muisti- ja muistisairaudet keskustelupalsta on avoinna 24/7.

Muistiliiton verkkokauppa ja keskus ovat suljettuna 15.12.–10.1. Verkkokaupan postitukset alkavat jälleen 1. helmikuuta alkaen.