Julkaistu 19.4.2018

Muistiliitto hakee työikäisten muistisairaiden erityistarpeet tuntevaa asiantuntijaa

*** HAKU ON PÄÄTTYNYT ***

Haemme asiantuntijaa Muistiliiton työikäistoiminnan valtakunnalliseen koordinaatioon. Toiminnan tavoitteena on työikäisten muistisairaiden ja heidän läheistensä hyvinvoinnin ja hyvän elämänlaadun vahvistaminen. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva (sidottu Veikkauksen Ak-avustukseen). Toimipaikka sijaitsee Helsingissä.

Asiantuntijan tehtävänä on levittää tietoa työikäisten muistiongelmista, muistisairauksista sekä niihin liittyvistä oikeista asenteista. Toiminta tähtää alle 65-vuotiaiden muistisairaiden oikeuksien, yhdenvertaisuuden ja osallisuuden tukemiseen jakaen tietoa, tuottaen työvälineitä sekä tehden vaikuttamistyötä muun muassa muistiyhdistysten sekä työikäis- ja työyhteisöverkostojen kanssa.

Asiantuntija vastaa

• Muistiliiton työikäisten muistisairauksiin liittyvästä asiantuntijuudesta
  • järjestön työikäistoiminnan kehittämisestä ja toteuttamisesta
  • muun muassa toiminnan talousseurannasta, arvioinnista sekä selvitysten ja hakemusten tekemisestä rahoittajalle.

Tehtävä edellyttää

• perehtyneisyyttä työikäisten muistisairauksiin ja niihin liittyviin tuki- ja palvelujärjestelmiin
  • vahvaa kokonaisuuksien hallintaa, itsenäistä työotetta ja yhteistyökykyä
  • soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • matkustusvalmiutta.

Arvostamme hankeosaamista, innovatiivista ja positiivista asennetta, hyviä vuorovaikutustaitoja, tietoteknistä osaamista sekä kokemusta kansalaisjärjestötoiminnasta.

Tarjoamme mielekästä työtä muistiyhdistysverkoston parissa sekä asiantuntijatyöyhteisön tuen. Työ voi sisältää ajoittain ilta- tai viikonlopputyötä. Työn aloitus sopimuksen mukaan, mahdollisimman pian.

Lisätietoja

• kehittämispäällikkö Minna Teiska p. 044 727 7406 (soittoajat: ke 25.4. klo 17–18, to 26.4. klo 8-11, 15-16 ja ma 7.5. klo 14–16)
  • järjestöjohtaja Anna Tamminen p. 040 455 1330 (ke 2.5. klo 9–12)

Hakeminen

*** HAKU ON PÄÄTTYNYT ***

Hakemus ja CV palkkatoiveineen viimeistään ti 8.5. osoitteeseen minna.teiska@muistiliitto.fi. Otsikkokenttään "REKRY työikäiset".

Päivitys: Soittoaikoja muokattu 25.4.2018