Muistiliiton kesän aukioloajat :: Muistiliitto

Julkaistu 25.6.2018

Muistiliiton kesän aukioloajat

Muistiliiton toimisto on kesälomalla 2.–31.7.2018. Tässä pieni muistilista kesän aikatauluihin:

• Keskuspuhelin on suljettu 2.–31.7. Toimiston sähköpostiosoite hiljenee, ja heinäkuun aikana tulleisiin viesteihin vastataan alkaen 1.8.
  • Muistineuvo-tukipuhelin lomailee 2.7.–5.8.
  • Kesällä tehdyt verkkokauppatilaukset toimitetaan elokuussa.
  • Piipahdamme lomiltamme vain SuomiAreenalla Porissa 16.–18.7., joten tapaamisiin siellä!
  • Sosiaalisessa mediassamme (lähinnä Facebook) on ajastettuna joitakin päivityksiä. Palaamme mukaan keskusteluun elokuussa.
  • Muistiyhdistykset kesälomailevat kukin oman aikataulunsa mukaan. Kysy lisää omalta yhdistykseltäsi.

Vertaislinja-tukipuhelin päivystää läpi kesän, kuten vuoden jokaisena muunakin päivänä. Myös Kun isä unohtiTyöikäiset muistidiagnoosin saaneet sekä Tukinet palvelevat ympäri vuoden ja vuorokauden.

Iloista kesää!