Julkaistu 12.11.2018

Muistiliiton hallitus sai uusia jäseniä

Muistiliiton hallitus on saanut kolme uutta jäsentä. Vuoden 2019 toiminnassa näkyy vilkas vaalivuosi. Muistiliiton ensi vuoden teema on: Muistiasia on kaikkien asia.

Muistiliiton sääntömääräinen liittovaltuuston kokous pidettiin Helsingissä lauantaina 10.11. Liittovaltuuston puheenjohtajina jatkavat professori Hilkka Soininen ja europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen. Valtuusto vahvisti Muistiliiton toimintasuunnitelman ja alustavan talousarvion vuodelle 2019.

Liittohallituksen puheenjohtajana jatkaa kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen. Uusiksi liittohallituksen jäseniksi valittiin Maija-Helena Keränen Oulun Seudun Muistiyhdistyksestä, Marja-Terttu Nuorivuori Kouvolan seudun Muistista ja Markku Wulff Pohjois-Savon Muistista.

Muistiliiton luottamushenkilöt 2019

Liittovaltuuston puheenjohtaja 2019– 2020: Professori Hilkka Soininen

Liittovaltuuston varapuheenjohtaja 2019–2020: europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen

Muistiliiton hallitus 2019