Julkaistu 3.9.2020

Minnesvänliga Finland -webinaari 27. lokakuuta

Perinteinen maakunnallinen seminaari järjestetään tänä vuonna webinaarin muodossa 27.10. Webinaarin teemana on tänä vuonna ”Minnesvänliga Finland”.

Muistiliitto on mukana järjestämässä tapahtumaa yhteistyössä Hjärningar -verkoston kanssa. Päivä tarjoaa runsaasti muistisairauksiin liittyvää ajankohtaista asiaa ja mielenkiintoisia puheenvuoroja. Tarkemman ohjelman löydät täältä. Kaikki aiheesta kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita mukaan! Ilmoittaudu mukaan tämän linkin kautta. Toivottavasti nähdään linjoilla!

”Minnesvänliga Finland” webseminarium

Det traditionella landskaps seminariet ordnas i år i form av ett webseminarium den 27.10. Temat i år är ”Minnesvänliga Finland”. Minnesförbundet ordnar evenemanget i samarbete med Hjärningar nätverket. Dagen erbjuder ett digert utbud av aktuella ämnen och intressanta föreläsningar relaterat till minnessjukdomar. Närmare program kan du bekanta dig med här. Alla intresserade är hjärtligt välkomna att delta! Du kan anmäla dig via denna länk.

Hoppas vi ses på linjerna!