Kysely koronan vaikutuksista muistisairaille ja läheisille :: Muistiliitto

Julkaistu 7.5.2021

Kysely koronan vaikutuksista muistisairaille ja läheisille

Muistiliitto kerää yhteistyössä Itä-Suomen yliopiston kanssa tietoa muistisairaiden henkilöiden ja heidän läheistensä kokemuksista koronapandemian aikana.

Haluamme kuulla miten muistisairaat henkilöt ja heidän läheisensä ovat kokeneet korona-ajan ja millaisia vaikutuksia korona-ajalla on ollut heidän elämäänsä ja hyvinvointiinsa.

Korona-aika on vaikuttanut eri tavalla meihin kaikkiin, joten kyselyyn kaivataan vastauksia niin muistisairailta kuin heidän läheisiltäkin. Kyselyyn vastaaminen vie 10-20 minuuttia. Vastaukset annetaan ja käsitellään nimettöminä.

Vastausaikaa on 26.5.2021 saakka.

Vastaa kyselyyn täällä.

Lisätietoja:

Minna Teiska
kehittämispäällikkö
minna.teiska@muistiliitto.fi
Kehittämishankkeet ja -projektit, kehittämis- ja koulutuskokonaisuudet (työharjoittelut ja opinnäytetyöt), Muistikonferenssi.