Kesän aukiolot :: Muistiliitto

Julkaistu 24.6.2021

Kesän aukiolot

Muistiliiton keskus ja toimisto ovat suljettuina 1.–31. heinäkuuta. Muistineuvo -tukipuhelin ja Vertaislinja ovat avoinna koko kesän.

Muistineuvo-tukipuhelin tarjoaa muistisairauksiin liittyvää ohjausta ja neuvontaa maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin (klo 12–17), sekä keskiviikkoisin ja perjantaisin (klo 12–15) numerossa 09 8766 550 (0,08€/min.+pvm). Puheluihin vastaavat kokeneet muistityön ammattilaiset. Ruotsinkielinen Minneslinjen on kesätauolla 6.7.–9.8.

Vertaislinja-tukipuhelin tarjoaa kuuntelevan korvan omaishoitajan arjen tilanteisiin vuoden jokaisena päivänä (klo 17–21) numerossa 0800 9 6000 (maksuton). Puheluihin vastaavat kokeneet ja koulutetut omaishoitajat.