Julkaistu 15.10.2018

Etsimme joukkoomme toiminnanjohtajaa

Kasvava ja kehittyvä Muistiliitto hakee nyt suunnannäyttäjää ja yhteiskuntasuhteiden rakentajaa. Etsimme joukkoomme toiminnanjohtajaa.

Olet omimmillasi monipuolisessa roolissa, jossa pääset toimimaan vuorovaikutteisessa yhteistyössä lukuisten eri sidosryhmien kanssa. Edistät aktiivisesti Muistiliiton asemaa ja vahvistat toimintamme yhteiskunnallista merkitystä sekä Suomessa että kansainvälisesti. Läsnäoleva persoonasi, vahva asiantuntemuksesi ja ihmisläheinen johtamistyylisi jäävät positiivisesti mieleen.

Pidät vankalla asiantuntemuksellasi huolen Muistiliiton kantavista rakenteista ja samalla kehität järjestömme tulevaisuutta yhdessä kokeneiden asiantuntijoidemme ja hallituksemme kanssa. Tuot strategisen osaamisesi vahvasti esille ja osallistut kokonaisvaltaisesti toimintamme suunnitteluun, toteuttamiseen, seurantaan ja arviointiin.

Tarjoamme sinulle merkityksellisen työn avoimesti, vastuullisesti ja vuorovaikutteisesti toimivassa asiantuntijaorganisaatiossamme, jossa olet mukana rakentamassa uudenlaista, muistiystävällistä Suomea muistisairaille. Toiminnanjohtajana olet avainroolissa rakentamassa muistijärjestön strategiaa vuosille 2020–2024.

Muistiliitossa pidämme yhdessä yllä hyvää henkeä sekä välitämme positiivista ja aktiivista otettamme myös eteenpäin. Muodostamme yhdessä jäsenyhdistystemme kanssa vahvan yhteisön, jossa työskentely yhteisen asian puolesta innostaa uusien tavoitteiden saavuttamiseen.

Hae tehtävää täällä lähettämällä CV:si, hakemuksesi ja palkkatoiveesi sunnuntaihin 4.11.2018 mennessä.