Raahen seudun muistiyhdistys ry

toimipaikka Rantakatu 7 E, 92130 RAAHE, postiosoite Peltopolku 1, 92160 SALOINEN
sähköposti: raahenseudunmuistiyhdistys@muistiliitto.fi

• Luennot
  • Ryhmätoiminta

Tervetuloa Raahen seudun muistiyhdistys ry:n kotisivuille!

Toimintaa muistisairautta sairastavien henkilöiden ja heidän omaistensa hyväksi sekä aivoterveyden edistämiseksi.

Yhdistyksen toiminnasta

Raahen seudun muistiyhdistys ry on perustettu 1997. Toiminta-alueenamme on Raahen kaupunki sekä Pyhäjoen ja Siikajoen kunnat, joiden alueella on 33 810 asukasta.

Yhdistyksen toimintatilat sijaitsevat osoitteessa Rantakatu 7 E-rakennus, seminaarin alueella entisessä  tietotekun rakennuksessa, josta Raahen kaupunki vuokraa pientä korvausta vastaan tiloja yhdistysten käyttöön. Yhdistyksellä ei ole palkattua henkilöstöä, vaan kaikki toiminta pohjautuu vapaaehtoisuuteen.

Yhdistyksen vapaaehtoistoimijoita on paikalla varmimmin torstaisin klo 10–12: KAIKILLE AVOIN muistikahvila, johon kaikki ovat tervetulleita.

Raahen seudun muistiyhdistys ry:n toimintaa:

• Ohjaus ja neuvonta muistiin ja muistisairaiden palveluihin  liittyvissä asioissa puhelimitse, sähköpostitse ja toimistotapaamisissa
  • Muistisairaan ja omaisen tukeminen: vertaistukiryhmät muistisairaille ja omaisille joka toinen torstai
  • Avoin kuntosaliryhmä keskiviikkoisin klo 10-11 Kuntoparkissa kaikenkuntoisille, sekä muistisairaille että muille kunnostaan huolta pitäville
  • Muistitoimintoja ylläpitävät ja edistävät ryhmät
  • Muisti- ja aivoterveyden edistämisen seminaarit, asiantuntijaluennot ja yleisötilaisuudet
  • Avoimet ovet ja muistikahvilat
  • Retket

Ilmoitamme tapahtumista tarkemmin joka kuukauden alussa sanomalehti Raahelaisessa järjestöt-palstalla sekä kotisivuillamme.