Kankaanpään seudun muistiyhdistys ry :: Muistiliitto

Kankaanpään seudun muistiyhdistys ry

Kuvituskuva: Kaksi naista jumppamattojen kanssa hymyilee.

Kankaanpään seudun muistiyhdistys ry

c/o puheenjohtaja Päivi Karvanen
Korvalantie 121, 38840 NIINISALO
puhelin: 050 400 0642
sähköposti: paivi.karvanen@sata.fi

• Info
  • Kahvila
  • Luennot
  • Ryhmätoiminta
  • Vapaaehtoistoiminta

Varsinais-Suomen ja Satakunnan Muistiluotsi / Porin toimipiste

Yhteisötalo Otava, Otavankatu 5 A, 28100 Pori

aluesuunnittelija Marja Takala, p. 040-187 8070, marja.takala@muistiturku.fi
muistineuvoja Minna Reunanen, p. 040-568 8722, minna.reunanen@muistiturku.fi
muistiohjaaja Päivi Siltanen, p. 040-140 9081, paivi.siltanen@muistiturku.fi

www.muistiturku.fi

Tulevia tapahtumia

Pohjois-Satakunnan muistikahviloista ja muista yhdistyksen tapahtumista tiedotetaan Kankaanpään Seudun yhdistyspalstalla, Jämijärven, Karvian, Pomarkun ja Siikaisten kuntauutisissa ja Honkajoki-toimikunnan tiedotuslehdessä sekä Muistiluotsin ja Muistiliiton verkkosivuilla.