Muistikonferenssi 2021

Muistikonferenssi 2021 järjestetään yksipäiväisenä webinaarina 10. marraskuuta. Teemana on Hyvää elämää muistiystävällisessä yhteiskunnassa.

Webinaarina toteutettava Muistikonferenssi tarjoaa ideoita, tukea ja uusia näkökulmia muistisaiden ihmisten ja heidän läheistensä kanssa työskentelyyn sekä tietoa muistisairauksista, muistisairaiden ja läheisten kokemuksista. Muistikonferenssilla halutaan vahvistaa muistisairauksiin liittyviä positiivisia asenteita.

Vuonna 2021 päivän sisältöä vie eteenpäin gerontologian tenure track -professori Jenni Kulmala ja luennoitsijoina on jälleen suuri joukko alan asiantuntijoita, tervetuloa mukaan!

HINNAT

Osallistumismaksu 1 pvä 75€/hlö (7.9. alkaen)

Osallistumismaksu jäsenyhdistykset 1 pv 65€/hlö (7.9. alkaen)

1pv ryhmälippu (5+ henkilöä) 60€/hlö (7.9. alkaen)

Lisätiedustelut ryhmistä Minna Teiska

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen on päättynyt, mutta mikäli haluat vielä ilmoittautua mukaan voit olla yhteydessä Minna Teiskaan.

Ilmoittautuneet saavat ennen webinaaria sähköpostitse linkin, jota kautta he pääsevät liittymään webinaariin.

PERUUTUSEHDOT

Mikäli osallistuminen perutaan kirjallisesti 8.10.2021 mennessä, osallistumismaksu palautetaan vähennettynä toimistokuluilla 30 €/hlö. 8.10.2021 jälkeen tehdyistä peruutuksista maksuja ei palauteta, ei myöskään peruuttamatta jääneistä osallistumisista. Esteen sattuessa ilmoittautumisen voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Kaikki muutokset ja peruutukset sähköpostitse: asiakaspalvelu@tapahtumakone.fi

MEDIA

Median edustajille järjestämme mielellämme toivomanne haastattelut jo ennen konferenssia. Media-akkreditointi ja haastattelupyynnöt: tiedotus@muistiliitto.fi.

OHJELMASSA:

Katso koko ohjelma tästä!

Muistikonferenssi toteutetaan webinaarina. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen ja internet-yhteyden.

Muistiliitto pidättää oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Tervetuloa mukaan!

Muistikonferenssin yhteistyökumppanimme: