Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry

• Tapahtumat
  • Vapaaehtoistoiminta

TIEDOTE 17.3.2020:

Hallitus linjasi 16. maaliskuuta 2020 lisätoimenpiteistä koronavirustilanteen hoitamiseksi Suomessa. Linjattujen toimenpiteiden tarkoituksena on suojata väestöä sekä turvata yhteiskunnan ja talouselämän toiminta. Linjaukset ovat voimassa 13. huhtikuuta 2020 asti. Hallitus on todennut yhteistoiminnassa tasavallan presidentin kanssa, että maassa vallitsee koronavirustilanteen vuoksi poikkeusolot.

Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry on sulkenut toistaiseksi ohjeistuksen mukaan muistisairaiden kuntouttavan päivätoiminnan Päiväpaikka Mariassa.

Savonlinnan Seudun Muistiyhdistyksen hankkeiden Aivotreeni -ryhmät sekä kotikuntoutustoiminta Limukutomon kotikäynnit on peruttu toistaiseksi.

Hankkeiden työntekijät ovat tavoitettavissa puhelimen ja sähköpostin kautta.

Limukutomo: puh. 050 598 2413 tai 050 414 7137

Aivotreeni -ryhmät: puh. 050 433 6874

Alueellamme toimiva Etelä-Savon Muistiluotsi on perunut kaikki ryhmätoiminnot ja tapahtumat toistaiseksi.

Alueemme Muistiluotsi -työntekijän tavoitat numerosta 050 593 2353.

---------------------------------------------------------------

Tietoa, tukea ja toimintaa!

Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry on muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä potilas- ja omaisjärjestö. Tämän lisäksi palvelemme kaikkia muistista ja aivoterveydestä kiinnostuneita.

Kattojärjestömme on Muistiliitto ry. Muistiliiton jäsenyhdistykset muodostavat kattavan verkoston, joka palvelee muistisairaita ihmisiä ja heidän läheisiään sekä kaikkia muistista ja muistisairauksista kiinnostuneita.

Alueellamme toimii Etelä-Savon Muistiluotsi. Muistiluotsin toiminnasta löydät lisätietoa vasemmanpuolen valikosta klikkaamalla. Samalla avautuu alaotsikko, jonka alta löydätte luentomateriaaleja.

Ottamalla meihin yhteyttä saat tietoa muistista, muistisairauksista sekä toiminnastamme paikallistasolla. Toiminta-alueemme muodostuu Itä-Savon sairaanhoitopiirin kunnista.

Tietoa toiminnasta ja tapahtumista saat näiltä kotisivuilta sekä yhdistyksen Facebook-sivuilta.

Alapuolella olevasta kalenterista löydät Savonlinnan Seudun Muistiyhdistyksen ja Etelä-Savon Muistiluotsin tapahtumia ja toimintaa kolmen eri osion alta.

Info-osiossa ilmoitetaan pääsääntöisesti kertaluonteisista tapahtumista, kuten kursseista ja retkistä, joihin tulee ilmoittautua ennakkoon.

Ryhmätoiminnot-osiossa kerrotaan tarjolla olevista ryhmistä. Mikäli ryhmätoiminto vaatii ennakkoilmoittautumisen ja on aloituksen jalkeen suljettu, ilmoitetaan kyseinen ryhmä vain kertaalleen. Avoimien ryhmien (eivät vaadi ennakkoilmoittautumista, avoimia kaikille) kaikki eri kokoontumiskerrat näkyvät omana ilmoituksenaan.

Tapahtumat-osiossa tiedotetaan mm. kaikille avoimista luennoista ja koulutuksista, jotka eivät vaadi ennakkoilmoittautumista.

Klikkaamalla "Näytä lisää"- painiketta, saat näkyviin kaikki ilmoitetut tapahtumat.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Tulevia tapahtumia