Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry

• Ryhmätoiminta
  • Tapahtumat
  • Vapaaehtoistoiminta

Tietoa, tukea ja toimintaa!

Savonlinnan Seudun Muistiyhdistys ry on muistisairaiden ihmisten ja heidän läheistensä potilas- ja omaisjärjestö. Tämän lisäksi palvelemme kaikkia muistista ja aivoterveydestä kiinnostuneita.

Kattojärjestömme on Muistiliitto ry. Muistiliiton jäsenyhdistykset muodostavat kattavan verkoston, joka palvelee muistisairaita ihmisiä ja heidän läheisiään sekä kaikkia muistista ja muistisairauksista kiinnostuneita.

Ottamalla meihin yhteyttä saat tietoa muistista, muistisairauksista sekä toiminnastamme paikallistasolla. Toiminta-alueemme muodostuu Itä-Savon sairaanhoitopiirin kunnista.

Tietoa toiminnastamme saat näiltä kotisivuiltamme sekä yhdistyksen Facebook-sivuilta.

Alapuolella olevasta kalenterista löydät tapahtumia ja toimintaa kolmen eri osion alta.

Info-osiossa ilmoitetaan pääsääntöisesti kertaluonteisista tapahtumista, kuten kursseista ja retkistä, joihin tulee ilmoittautua ennakkoon.

Ryhmätoiminnot-osiossa kerrotaan tarjolla olevista ryhmistä. Mikäli ryhmätoiminto vaatii ennakkoilmoittautumisen ja on aloituksen jalkeen suljettu, ilmoitetaan kyseinen ryhmä vain kertaalleen. Avoimien ryhmien (eivät vaadi ennakkoilmoittautumista, avoimia kaikille) kaikki eri kokoontumiskerrat näkyvät omana ilmoituksenaan.

Tapahtumat-osiossa tiedotetaan mm. kaikille avoimista luennoista ja koulutuksista, jotka eivät vaadi ennakkoilmoittautumista.

Klikkaamalla "Näytä lisää"- painiketta, saat näkyviin kaikki ilmoitetut tapahtumat.

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Tulevia tapahtumia