Pieksämäen Muistiyhdistys

Kuvituskuva: Kaksi naista jumppamattojen kanssa hymyilee.

Pieksämäen Muistiyhdistys ry

Yhdistys

Pieksämäen Muistiyhdistys ry on perustettu vuonna 1990. Yhdistyksen tarkoituksena on toimialueellaan jakaa tietoa muistista ja muistisairauksista sekä niiden riskitekijöistä ja opastaa aivoterveyden edistämisessä. Yhdistys tukee muistisairauteen sairastuneita ja heidän läheisiään, muistiperheitä.

Tarjoamme:

• tietoa aivoterveyden edistämisen keinoista
  • ohjausta ja neuvontaa järjestölähtöisesti muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen sekä muille muistin asioista kiinnostuneille
  • vertaistuki- ja virkistystoimintaa
  • tietoa erilaisten lomien ja sopeutumisvalmennuskurssien tarjoajista
  • vaikuttamistyö muistiystävällisen Suomen rakentamiseksi

Jäseniä yhdistyksessämme on hieman yli 80. Jäseniksi ovat tervetulleita niin muistisairautta sairastavat, heidän läheisensä, ystävät kuin ammattihenkilötkin. Jokainen jäsen on meille yhtä arvokas!

Yhdistyksemme jäsenmaksu on edullinen, vain 15 €/vuosi ja edut hyvät. Jäsenenä saat ilmaiseksi kotiin kannettuna Muistiliiton julkaiseman Muisti-lehden, joka ilmestyy 4 kertaa vuodessa. Jäsenilleen yhdistys tarjoaa lisäksi erilaisia virkistysmahdollisuuksia, kuten teatterilippuja, retkiä ja tapahtumia etuhintaan. Lisäksi jäsenet saavat käyttöönsä Muistiliiton valtakunnalliset edut.

Ennen kaikkea yhdistys tarjoaa Sinulle mahdollisuuden tulla mukaan mukavaan joukkoon ja toimintaan, johon voit osallistua omien voimavarojesi ja halukkuutesi mukaan.

Liity jäseneksi jo tänään tällä lomakkeella.

Hallitus vuonna 2023

Närhi Risto, puheenjohtaja                                                                                               (puh. 040 501 8077)

Laakso Mikko, varapuheenjohtaja

Kesänen Heidi, sihteeri                                                                                                     (puh. 050 594 7868)

Hämäläinen Ari

Saukkonen Erkki

Rissanen Anja

Nuutinen Hilja

Varajäsenet:

Karjalainen Juhani

Kauppinen Hilkka

Yhteydenotot pyydetään ensisijaisesti sihteerille. Parhaiten tavoitat klo 16 jälkeen.

Tietosuojaseloste henkilötietojen käytöstä luettavissa tästä.