Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Pyhtää

Ryhmät muistisairautta sairastaville

Ryhmät muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen

• Aivotreeniä yhdessä -ryhmä: Tiistaisin 20.2., 27.2., 6.3., 3.4., 10.4. ja 17.4.2018 klo 13-14.30. Ryhmässä herätellään aivoja erilaisten harjoitteiden avuolla, keskustellaan ja vaihdetaan ajatuksia toisten samanlaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Tavoitteena on harjoittaa aivoja sekö saada aikaiseksi iloa ja hyvää mieltä. Ryhmä on maksuton. Ryhmää ohjaa muistiluotsityöntekijä Paula Tommola. Ryhmä kokoontuu Ryhmä kokoontuu Pyhtään kunnanvirastolla, Siltakyläntie 175, Huutjärvi. Ilmoitautumiset Paulalle p. 045 858 2333.

Ryhmät läheisille

• Pyhtäällä ei tällä hetkellä kokoonnu ryhmiä, mutta voitte osallistua muiden paikkakuntien ryhmiin, joiden tiedot löytyvät paikkakunnan kohdalta. Voitte osallistua Aivotreeniä yhdessä ryhmään.

Kaikille avoimet ryhmät

Muistiklubit ja muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

• Huutjärven muistikahvila: Pyhtään kirjaston monitoimitila, Huutjärventie 30, Huutjärvi
    • Ti 13.2.2018 klo 13–14.30. Aiheena Muisti ja uni. Alustus Paula Tommola, muistiluotsityöntekijä
    • Ti 8.5.2018 klo 13-14.30. Aiheena Teknologia kotona asumisen tukemisessa. Alustus Paula Tommola, muistiluotsityöntekijä.

Aivoterveysluennot ja muisti-infot

Aivoterveysluennot

Kouvolan kansalaisopiston auditoriosta lähetettäviä luentoja voi seurata internetin välityksellä Pyhtään kirjastolla: Huutjärventie 30, Pyhtää.

ti 13.2.2018 klo 15–16.30 Muistisairaan ihmisen kohtaaminen TunteVa-toimintamallin keinoin (TunteVa-kouluttaja Hillervo Pohjavirta, Tampereen kaupunkilähetys ry)

ti 13.3.2018 klo 15–16.30 Muisti pettää, olisiko huollon aika? (Muistiluotsityöntekijä Paula Tommola, Kymenlaakson Muistiluotsi)

Luentoja voi seurata myös internetin välityksellä osoitteessa http://kouvola.adobeconnect.com/kansalaisopisto.