Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Pyhtää

Ryhmät muistisairautta sairastaville

Ryhmät muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen

• Aivotreeniä yhdessä -ryhmä: Tiistaisin 20.2., 27.2., 6.3., 3.4., 10.4. ja 17.4.2018 klo 13-14.30. Ryhmässä herätellään aivoja erilaisten harjoitteiden avuolla, keskustellaan ja vaihdetaan ajatuksia toisten samanlaisessa elämäntilanteessa olevien kanssa. Tavoitteena on harjoittaa aivoja sekö saada aikaiseksi iloa ja hyvää mieltä. Ryhmä on maksuton. Ryhmää ohjaa muistiluotsityöntekijä Paula Tommola. Ryhmä kokoontuu Ryhmä kokoontuu Pyhtään kunnanvirastolla, Siltakyläntie 175, Huutjärvi. Ilmoitautumiset Paulalle p. 045 858 2333.

Ryhmät läheisille

• Pyhtäällä ei tällä hetkellä kokoonnu ryhmiä, mutta voitte osallistua muiden paikkakuntien ryhmiin, joiden tiedot löytyvät paikkakunnan kohdalta. Voitte osallistua Aivotreeniä yhdessä ryhmään.

Kaikille avoimet ryhmät

Muistiklubit ja muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

• Huutjärven muistikahvila: Pyhtään kirjaston monitoimitila, Huutjärventie 30, Huutjärvi
    • Ti 13.2.2018 klo 13–14.30. Aiheena Muisti ja uni. Alustus Paula Tommola, muistiluotsityöntekijä
    • Ti 8.5.2018 klo 13-14.30. Aiheena Teknologia kotona asumisen tukemisessa. Alustus Paula Tommola, muistiluotsityöntekijä.

Avoimet yleisöluennot ja muisti-infot

Luennot 19.9. ja 20.11.2018 katso tarkemmat tiedot Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista. Luentoja voi seurata myös internetin välityksellä osoitteessa http://kouvola.adobeconnect.com/kansalaisopisto.