Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Kouvola

Yhdistyksen toimistolla ja kokoustilassa Kouvolassa kokoontuvien ryhmien osoite: Hallituskatu 7 B, 4. krs, 45100 Kouvola,  p. 040 523 9697

Syksyn 2019 ryhmät päivittyvät tälle sivulle kesän aikana. Seuraile sivua ja ilmoittaudu ajoissa ryhmiin.

Ryhmät muistisairautta sairastaville

Turina-ukot

Parittomien viikkojen maanantaisin 14.1.-20.5.2019 klo 14-16 yhdistyksen toimistolla. (kokoontuminen samanaikaisesti Muistipirkkojen kanssa).  Ryhmässä turinoidaan miesten kesken esim. elämänkokemuksista ja harrastuksista. Tähän ryhmään ei tarvitse ilmoittautua, tervetuloa silloin, kun sinulle sopii.

Kunnon muisti -ryhmä Kuusankoski

Ryhmät muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen

Näihin ryhmiin ei tarvitse ilmoittautua, tervetuloa silloin kun sinulle sopii. Lisätietoja p. 040 523 9697.

Avoimet yhteislaulut

Torstaisin 7.2., 7.3., 4.4. ja 2.5.2019 klo 14-15 Kouvolan seudun Muisti ry:n kokoustilassa. Lauletaan yhdessä tuttuja lauluja muistinvirkistämiseksi. Yhteislauluhetki aloitetaan kahvitarjoilulla. Ryhmää ohjaavat vapaaehtoiset.

Avoin jumpparyhmä

Turinatupa Kouvola

Tiistaisin 5.2., 5.3., 2.4. ja 7.5.2019 klo 14-15.30 Kouvolan seudun Muisti ry:n kokoustilassa.

Turinatupaan voi tulla keskustelemaan ja tapaamaan toisia samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia. Tavoitteena on saada aikaan voimaantumista arjen erilaisiin tilanteisiin vertaisuuden kautta. Muistiluotsityöntekijä paikalla.

Suljettu ryhmä muistisairautta sairastaville ja heidän läheisilleen

Ryhmät läheisille

Näihin ryhmiin ei tarvitse ilmoittautua, tervetuloa silloin, kun sinulle sopii! Lisätietoja p. 040 523 9697.

Muistipirkot

Parittomien viikkojen maanantaisin 14.1.-20.5.2019 klo 14-16 Kouvolan seudun Muisti ry:n kokoustilassa. Käsitöiden ja askartelun lomassa juttelua, vertaistukea ja kahvittelua. Olet tervetullut oman käsityön kanssa tai ilman. Ryhmää ohjaavat vapaaehtoiset vertaisohjaajat.

Muistisairaan läheiselle

Maanantaisin 4.2., 4.3., 1.4. ja 13.5.2019 klo 14.30-16 Kouvolan seudun Muisti ry:n kokoustilassa. Vertaistuellinen keskusteluiltapäivä heille, joiden puoliso on siirtynyt pitkäaikaishoitoon. Muistiluotsityöntekijä paikalla.

Kaikille avoimet ryhmät

Tarkoitettu kaikille aivoterveydestään ja hyvinvoinnistaan kiinnostuneille.

Muut avoimet ryhmät

Ryhmiin ei tarvitse ilmoittautua, tervetuloa silloin, kun sinulle sopii! Ryhmien kokoontumisajankohdat ja paikat löydät Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii! Muistikahviloita järjestetään seuraavissa taajamissa: Inkeroinen, Myllykoski, Elimäki, Jaala, Valkeala, Vuohijärvi, Kuusankoski ja Kouvolan keskusta.

Aiheet, ajankohdat,  ja paikat löydät Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Avoimet yleisöluennot