Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Kotka

Syksyn 2019 ryhmät päivittyvät tälle sivulle kesän aikana. Seuraile sivua ja ilmoittaudu ajoissa ryhmiin.

Muistitietoiltapäivä läheisille

Kaipaatko lisätietoa muistiasioista? Millaisia oireita muistisairaus voi aiheuttaa? Miten muistisairas ihminen kohdataan? Tule mukaan muistitietoiltoihin, jotka järjestetään tiistaisin 7.5. ja 21.5.2019 klo 14.00-16.00 Kotkassa. Maksuton valmennus on tarkoitettu muistisairaan läheisille. Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan. Tilaisuus on kahden kerran kokonaisuus ja se järjestetään, jos osallistujia on vähintään viisi. Ilmoittautuminen 3.5.2019 mennessä p. 045 270 4003. Järjestäjät: Kotkan Seudun muistiyhdistys ry ja Kymenlaakson Muistiluotsi.

Ryhmät muistisairautta sairastaville

Kunnon muisti -ryhmä Karhula:

Kunnon muisti -ryhmä Kotkansaari:

Toiminnallinen vertaistukiryhmä Karhula:

Toiminnallinen vertaistukiryhmä Kotkansaari

Kotkan Seudun Muistiyhdistys ry:n järjestämät ryhmät löydät klikkaamalla tästä.

Ryhmät läheisille

Vertaisryhmä muistisairaan läheisille Karhulassa:

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Avoimet yleisöluennot

Muisti-infot

Muistiluotsityöntekijä Kymenlaakson Muistiluotsin toimistolla:

Vesivallinaukio 5 A 8, Kotka. Varaa keskusteluaika p. 045 270 4003 tai sanna.hellsten@kouvolanseudunmuisti.fi

Muistiluotsityöntekijä tavattavissa Kotkansaaren Hyvinvointi- ja terveyspiste Loisteella

Tiistaina 17.9.2019 klo 13-14 ja tiistaina 22.10. klo 10-11. Tule juttelemaan muistiin ja aivoterveyteen liittyvistä asioista sekä tutustumaan Kymenlaakson Muistiluotsin toimintaan. Tilaisuus on kaikille avoin. Kirkkokatu 24 (Kotkan kaupunginkirjasto).