Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Kotka

Ryhmät muistisairautta sairastaville

Kunnon muisti -ryhmät

Ryhmässä tehdään aivotreenitehtäviä ja keskustellaan. Tavoitteena on saada vertaisuutta ja apua arkeen. Henkilö, jolla sairaus on alkuvaiheessa, hyötyy eniten ryhmästä. Ryhmään mahtuu 6-8 henkilöä.

• Karhulassa

Torstaisin 13.2.2020 alkaen klo 10-11.30. Paikka: Vesivallinaukio 5 D, Kotka. Ilmoittutumiset Sanna p. 045 270 4003.

• Kotkansaarella

Tiistaisin 14.1.2020 alkaen klo 10-11.30. Paikka: Kumppanuustalo Viikari, Mariankatu 24, Kotka.  Ilmoittautumiset Tiina p. 050 518 7630.

Hyvän mielen -ryhmä Karhula:

Torstaisin 13.2.2020 alkaen  klo 13.30-15.00, Karhulan työväentalo, Vesivallinaukio 5 D, Kotka. Ryhmän tavoitteena on saada arkeen hyvää mieltä ja vertaistukea. Ryhmään mahtuu 6-8 henkilöä. Ilmoittautumiset Sanna p. 045 270 4003.

Hyvän mielen -ryhmä Kotkansaari

Tiisatisin 14.1.2020 alkaen klo 13.00-14.30, Kumppanuustalo Viikari, Mariankatu 24, Kotka. Ryhmän tavoitteena on saada arkeen hyvää mieltä ja vertaistukea. Ryhmään mahtuu 8 henkilöä.  Ilmoittautumiset Tiina p. 050 518 7630.

Kotkan Seudun Muistiyhdistys ry:n järjestämät ryhmät löydät klikkaamalla tästä.

Ryhmät läheisille

Tietoa läheisille -ryhmä Kotkansaari

Joka toinen tiistai 14.1.2020 alkaen klo 13.00-14.30, Kumppanuustalo Viikari, Mariankatu 24, Kotka. Ryhmäkertojen sisällöt suunnitellaan yhdessä ryhmäläisten kanssa. Ryhmä on tarkoitettu heille, joiden puoliso sairastaa muistisairautta. Tavoitteena on saada voimavaroja arkeen vertaiskeskustelulla ja tietoa lisäämällä. Ryhmään mahtuu 8 henkilöä. Ilmoittautumiset Sanna p. 045 270 4003.

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Muisti-infot

Tule keskustelemaan muistiin, muistisairauksiin ja / tai aivoterveyteen liittyvistä asioista muistiluotsityöntekijän kanssa. Ohjaus ja neuvonta on maksutonta, eikä vaadi jäsenyyttä. Jokainen tarvitsee silloin tällöin tukea, apua tai vain kuuntelevan ihmisen, jolle voi jakaa huoliaan.

Muistiluotsityöntekijä Kymenlaakson Muistiluotsin toimistolla:

Vesivallinaukio 5 A 8, Kotka. Varaa keskusteluaika p. 045 270 4003

Muistiluotsityöntekijä tavattavissa Kotkansaaren Hyvinvointi- ja terveyspiste Loisteella

Kirkkokatu 24 (Kotkan kaupunginkirjasto)

Maanantaina 13.1.2020 klo 9.30-10.30

Muistiluotsityöntekijä tavattavissa Karhulan Hyvinvointi- ja terveyspiste Luotsissa

Karhulantie 30 (siäänkäynti yläpihan kautta)

Maanataina 9.3.2020 klo 9.30-10.30 Vaali aivojasi tietoisku

Keskiviikkona 6.5.2020 klo 9.30-10.30