Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Kotka

Ryhmät muistisairautta sairastaville

Kunnon muisti -ryhmä Karhula:

Maanantaisin 4.2.-15.4.2019 klo 10-11.30.  Huom! Ryhmä ei kokoonnu 25.2. eikä 18.3.2019. Ryhmässä herätellään aivoja, tehdään aivotreenitehtäviä ja keskustellaan. Tehtävien kautta pyritään löytämään apuja arkielämän sujuvuuteen. Ilmoittautumiset  Sannalle 29.1.2019 mennessä p. 045 270 4003. Ryhmään mahtuu 8 hlöä. Karhulan työväentalo, Vesivallinaukio 5 D, Karhula.

Kunnon muisti -ryhmä Kotkansaari:

Tiistaisin 12.2.-16.4.2019 klo 14-15. Huom! ryhmä ei kokoonnu 12.3. Ryhmässä herätellään aivoja, tehdään aivotreenitehtäviä ja keskustellaan. Tehtäväien kautta pyritään löytämään apuja arkielämän sujuvuuteen. Ilmoittautumiset Tiinalle 8.2.2019 mennessä p. 050 518 7630. Ryhmään mahtuu 8 hlöä. Kumppanuustalo Viikari, Mariankatu 24, Kotka.

Toiminnallinen vertaistukiryhmä Karhula:

Tiistaisin 19.2.-23.4.2019 klo 14.30-16.00. Vertaistukiryhmä muistisairauteen sairastuneille henkilöille. Ryhmää ohjaavat Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun geronomiopiskelijat. Ryhmään mahtuu 8 henkilöä. Ilmoittautumiset  Sannalle p. 045 270 4003. Karhulan työväentalo, Vesivallinaukio 5 D, Kotka.

Toiminnallinen vertaistukiryhmä Kotkansaari

Maanantaisin 4.3.-13.5.2019 klo 15.00-16.30. Vertaistukiryhmä muistisairauteen sairastuneille henkilöille. Ryhmää ohjaavat Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun geronomiopiskelijat. Ryhmään mahtuu 8 hlöä. Ilmoittautumiset Tiinalle p. 050 5187630. Kumppanuustalo Viikari, Mariankatu 24, Kotka.

Kotkan Seudun Muistiyhdistys ry:n järjestämät ryhmät löydät klikkaamalla tästä.

Ryhmät läheisille

Vertaisryhmä muistisairaan läheisille Karhulassa:

Ryhmä sinulle läheinen, puoliso, aikuinen lapsi tai ystävä, joka kaipaat vertaista keskustelua muistisairauteen liittyvistä asioista. Ryhmä kertojen sisällöt suunnitellaan yhdessä ensimmäisellä tapaamiskerralla. Tavoitteena on antaa tietoa muistisairauksista ja etsiä yhdessä voimavaroja arkeen. Muistiluotsityöntekijä on mukana tapaamisissa. Ryhmään mahtuu 8 henkilöä. Samanaikaisesti sairastuneilla mahdollisuus osallistua toiminnalliseen vertaistukiryhmään. Lisätietoja ja ilmoittautuminen Sanna p. 045 270 4003.

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Avoimet yleisöluennot

Luennot 12.3. ja 9.4.2019 katso tarkemmat tiedot Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista. Luentoja voi seurata myös internetin välityksellä osoitteessa http://kouvola.adobeconnect.com/kansalaisopisto.

Muisti-infot

Muistiluotsityöntekijä Kymenlaakson Muistiluotsin toimistolla:

Vesivallinaukio 5 A 8, Kotka. Varaa keskusteluaika p. 045 270 4003 tai sanna.hellsten@kouvolanseudunmuisti.fi

Muistiluotsityöntekijä  Kotkansaaren terveyskioskilla

Ti 26.2. ja 16.4. klo 10–11 Kirkkokatu 24 (Kotkan pääkirjasto), Kotka.