Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Hamina

Ryhmät muistisairauteen sairastuneille

Kunnon muisti -ryhmä

Ryhmässä tehdään aivotreenitehtäviä ja keskustellaan. Tavoitteena on saada vertaisuutta ja apua arkeen. Henkilö, jolla sairaus on alkuvaiheessa, hyötyy eniten ryhmästä. Ryhmään mahtuu 6-8 henkilöä. Maanantaisin 9.9. alkaen klo 13.30-15.00, Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Ryhmä on täynnä, voit kysellä peruutuspaikkoja Sanna p. 045 270 4003

Toiminnallinen vertaistukiryhmä

Keskiviikkoisin 25.9. alkaen  klo 13.30-15.00, Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Ryhmän tavoitteena on mielekäs tekeminen ja yhdessäolo. Ryhmäkertojen sisällöt suunnitellaan yhdessä ensimmäisellä tapaamiskerralla. Ryhmään mahtuu 6-8 henkilöä. Ilmoittautuminen 13.9. mennessä Sanna p. 045 270 4003

Muistitietoilta läheisille

Kaipaatko lisätietoa muistiasioista? Millaisia oireita muistisairaus voi aiheuttaa? Miten muistisairas ihminen kohdataan? Tule mukaan muistitietoiltoihin, jotka järjestetään torstaisin 10.10. ja 24.10.2019 klo 17.00-19.00 Haminassa. Maksuton valmennus on tarkoitettu muistisairaan läheisille. Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan. Tilaisuus on kahden kerran kokonaisuus ja se järjestetään, jos osallistujia on vähintään viisi. Ilmoittautuminen 4.10.2019 mennessä p. 045 270 4003.

Kaikille avoimet ryhmät

Tarkoitettu kaikille aivoterveydestään ja hyvinvoinnistaan kiinnostuneille. Näihin ryhmiin ei tarvitse ilmoittautua, tervetuloa silloin, kun sinulle sopii!

Kimmokkeita aivoille

Ryhmässä pelataan ja keskustellaan, tavoitteena on virkistyä. Ryhmää ohjaa vapaaehtoinen Kimmo. Tiistaisin 10.9., 24.9., 8.10., 22.10. ja 5.11. klo 14–15 Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Muisti-infot

Terveys- ja hyvinvointipiste Linnoitus

To 19.9. klo 10-11.30. Tule juttelemaan muistiin ja aivoterveyteen liittyvistä asioista sekä tutustumaan Kymenlaakson Muistiluotsin toimintaan. Tilaisuus on kaikille avoin. Terveys- ja hyvinvointipiste Linnoitus, Linnoituksen Uimahalli 2. krs, Puistokatu 1, Hamina.