Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Hamina

Syksyn 2019 ryhmät päivittyvät tälle sivulle kesän aikana. Seuraile sivua ja ilmoittaudu ajoissa ryhmiin.

Ryhmät muistisairauteen sairastuneille

Kunnon muisti -ryhmä

Toiminnallinen vertaistukiryhmä

Muistitietoilta läheisille

Kaipaatko lisätietoa muistiasioista? Millaisia oireita muistisairaus voi aiheuttaa? Miten muistisairas ihminen kohdataan? Tule mukaan muistitietoiltoihin, jotka järjestetään torstaisin 10.10. ja 24.10.2019 klo 17.00-19.00 Haminassa. Maksuton valmennus on tarkoitettu muistisairaan läheisille. Tule kuuntelemaan ja keskustelemaan. Tilaisuus on kahden kerran kokonaisuus ja se järjestetään, jos osallistujia on vähintään viisi. Ilmoittautuminen 4.10.2019 mennessä p. 045 270 4003.

Kaikille avoimet ryhmät

Tarkoitettu kaikille aivoterveydestään ja hyvinvoinnistaan kiinnostuneille. Näihin ryhmiin ei tarvitse ilmoittautua, tervetuloa silloin, kun sinulle sopii!

Kimmokkeita aivoille

Ryhmässä pelataan ja keskustellaan, tavoitteena on virkistyä. Ryhmää ohjaa vapaaehtoinen Kimmo.

Tiistaisin 10.9., 24.9., 8.10., 22.10., 5.11., ja 19.11. klo 14–15 Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Avoimet yleisöluennot

Muisti-infot

Terveys- ja hyvinvointipiste Linnoitus

To 19.9. klo 10-11.30. Tule juttelemaan muistiin ja aivoterveyteen liittyvistä asioista sekä tutustumaan Kymenlaakson Muistiluotsin toimintaan. Tilaisuus on kaikille avoin. Terveys- ja hyvinvointipiste Linnoitus, Linnoituksen Uimahalli 2. krs, Puistokatu 1, Hamina.