Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Hamina

Ryhmät muistisairauteen sairastuneille

Kunnon muisti -ryhmä

Maanantaisin 4.2.-15.4.2019 klo 13.30 - 15.00. Ryhmässä herätellään aivoja, tehdään aivotreenitehtäviä ja keskustellaan. Tehtävien kautta pyritään löytämään apuja arkielämän sujuvuuteen. Ilmoittautumiset  Sannalle p. 045 270 4003. Ryhmään mahtuu 8 hlöä.  Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina.

Ryhmät läheisille

Vertaisryhmä muistisairaan läheisille Haminassa

Ryhmä sinulle läheinen, puoliso, aikuinen lapsi tai ystävä, joka kaipaat vertaista keskustelua muistisairauteen liittyvistä asioista. Ryhmä kertojen sisällöt suunnitellaan yhdessä ensimmäisellä tapaamiskerralla. Tavoitteena on antaa tietoa muistisairauksista ja etsiä yhdessä voimavaroja arkeen. Muistiluotsityöntekijä on mukana tapaamisissa. Ryhmään mahtuu 8 henkilöä. Tapaamiset Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Lisätietoja ja ilmoittautuminen Sanna p. 045 270 4003.

Ryhmä muistisairaille ja läheisille

Tavoitteena on vuorovaikutuksen vahvistaminen sekä löytää tapoja nähdä tuttu ihminen muistisairauden takaa. Ryhmään mahtuu 4 paria. Ryhmää ohjaavat Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun geronomiopiskelijat. Ensimmäinen tapaaminen 21.3. Kumppanuustalo Hilmassa. Lisätietoja ja ilmoittautumiset Sanna p. 045 270 4003.

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Avoimet yleisöluennot

Luennot 12.3. ja 9.4.2019 katso tarkemmat tiedot Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista. Luentoja voi seurata myös internetin välityksellä osoitteessa http://kouvola.adobeconnect.com/kansalaisopisto.

Muisti-infot

Muistiluotsityöntekijä Haminan terveyskioskilla

Ti 5.3. klo 10-11.30. Tule juttelemaan muistiin ja aivoterveyteen liittyvistä asioista sekä tutustumaan Kymenlaakson Muistiluotsin toimintaan. Tilaisuus on kaikille avoin. Haminan terveyskioski, Linnoituksen Uimahalli 2. krs, Puistokatu 1, Hamina.