Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Hamina

Syksyn 2019 ryhmät päivittyvät tälle sivulle kesän aikana. Seuraile sivua ja ilmoittaudu ajoissa ryhmiin.

Ryhmät muistisairauteen sairastuneille

Kunnon muisti -ryhmä

Ryhmät läheisille

Vertaisryhmä muistisairaan läheisille Haminassa

Ryhmä sinulle läheinen, puoliso, aikuinen lapsi tai ystävä, joka kaipaat vertaista keskustelua muistisairauteen liittyvistä asioista. Ryhmä kertojen sisällöt suunnitellaan yhdessä ensimmäisellä tapaamiskerralla. Tavoitteena on antaa tietoa muistisairauksista ja etsiä yhdessä voimavaroja arkeen. Muistiluotsityöntekijä on mukana tapaamisissa. Ryhmään mahtuu 8 henkilöä. Tapaamiset Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Lisätietoja ja ilmoittautuminen Sanna p. 045 270 4003.

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Avoimet yleisöluennot

Muisti-infot

Terveys- ja hyvinvointipiste Linnoitus

To 19.9. klo 10-11.30. Tule juttelemaan muistiin ja aivoterveyteen liittyvistä asioista sekä tutustumaan Kymenlaakson Muistiluotsin toimintaan. Tilaisuus on kaikille avoin. Terveys- ja hyvinvointipiste Linnoitus, Linnoituksen Uimahalli 2. krs, Puistokatu 1, Hamina.