Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

KAIKKI RYHMÄT OVAT TOISTAISEKSI TAUOLLA

Ryhmät muistisairauteen sairastuneille

Kunnon muisti -ryhmä

Ryhmässä tehdään aivotreenitehtäviä ja keskustellaan. Tavoitteena on saada vertaisuutta ja apua arkeen. Henkilö, jolla sairaus on alkuvaiheessa, hyötyy eniten ryhmästä. Ryhmään mahtuu 6-8 henkilöä. Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Ilmoittautumiset Sanna p. 045 270 4003. RYHMÄ ON TÄYNNÄ, voit kysyä paikkaa syksyllä alkavaan ryhmään.

Hyvän mielen -ryhmä

Paikka: Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Ryhmän tavoitteena on mielekäs tekeminen ja yhdessäolo. Ryhmäkertojen sisällöt suunnitellaan yhdessä ensimmäisellä tapaamiskerralla. Ryhmään mahtuu 6-8 henkilöä. Ilmoittautumiset  Sanna p. 045 270 4003. RYHMÄ ON TÄYNNÄ, voit kysyä paikkaa syksyllä alkavaan ryhmään.

Ryhmä läheisille

Vertaistukiryhmä läheisille kokoontuu kerran kuukaudessa keskiviikkosin Kumppanuustalolla. Kevään teemana on läheisen jaksaminen ja mielen hyvinvointi. Ilmoittautumiset Sanna p. 045 270 4003

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Muisti-infot

Tule keskustelemaan muistiin, muistisairauksiin ja / tai aivoterveyteen liittyvistä asioista muistiluotsityöntekijän kanssa. Ohjaus ja neuvonta on maksutonta, eikä vaadi jäsenyyttä. Jokainen tarvitsee silloin tällöin tukea, apua tai vain kuuntelevan ihmisen, jolle voi jakaa huoliaan

Terveys- ja hyvinvointipiste Linnoitus

Ti 10.3.2020 klo 10-11.30

Linnoituksen Uimahalli 2. krs, Puistokatu 1, Hamina.