Kouvolan seudun Muisti ry / Kymenlaakson Muistiluotsi

Hamina

Ryhmät muistisairauteen sairastuneille

Kunnon muisti -ryhmä

Maanantaisin 1.10. - 3.12.2018 klo 13.30 - 15.00. Ryhmässä herätellään aivoja, tehdään aivotreenitehtäviä ja keskustellaan. Tehtävien kautta pyritään löytämään apuja arkielämän sujuvuuteen. Ilmoittautumiset  Sannalle 28.9. mennessä p. 045 270 4003. Ryhmään mahtuu 8 hlöä.  Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. RYHMÄ ON TÄYNNÄ, VOIT TIEDUSTELLA PERUUTUSPAIKKOJA.

Ryhmät läheisille

Vertaistapaaminen läheisille Haminassa

Läheisten päiväkahvit 26.9., 24.10. ja 21.11.2018 klo 14-15.30. Tilaisuudet on tarkoitettu muistisairauteen sairastuneiden läheisille. Tervetuloa tapaamaan toisia samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia ja vaihtamaan ajatuksia. Tilaisuus on avoin, eikä vaadi ilmoittutumista. Muistiluotsityöntekijä on paikalla tapaamisessa. Lisätietoja p. 045 270 4003 Sanna. Kumppanuustalo Hilma, Kadettikoulunkatu 3, Hamina.

Muistikahvilat

Kaikille avoimet tilaisuudet. Alustus ja keskustelua aiheeseen liittyen. Tule silloin kun sinulle sopii!

Ajankohdat ja paikat löydät Kouvolan seudun Muisti ry:n/Kymenlaakson Muistiluotsin Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista.

Avoimet yleisöluennot

Luennot 19.9. ja 20.11.2018 katso tarkemmat tiedot Ajankohtaista-sivun alaosan kalenterista. Luentoja voi seurata myös internetin välityksellä osoitteessa http://kouvola.adobeconnect.com/kansalaisopisto.

Muisti-infot

Muistiluotsityöntekijä Haminan terveyskioskilla

To 20.9.2018 klo 10-12. Tule juttelemaan muistiin ja aivoterveyteen liittyvistä asioista sekä tutustumaan Kymenlaakson Muistiluotsin toimintaan. Tilaisuus on kaikille avoin. Haminan terveyskioski, Linnoituksen Uimahalli 2. krs, Puistokatu 1, Hamina.