Etelä-Karjalan Muisti ry

• Tapahtumat
  • Vapaaehtoistoiminta

Muistiluotsin palvelualue: Etelä-Karjalan maakunta

Etelä-Karjalan Muisti ry tekee toiminta-alueellaan työtä muistisairauksien haittavaikutuksien vähentämiseksi ja muistisairaiden hoidon kehittämiseksi, tavoitteenaan muistisairaan ja hänen läheisensä täysipainoinen elämä.

Asiantuntija- ja tukikeskus Muistiluotsi on Etelä-Karjalan Muisti ry:n hallinnoima järjestölähtöinen asiantuntija ja tukikeskus muistisairaille, heidän läheisilleen, sekä ammattihenkilöstölle. Keskuksessa työskentelee neljä sosiaali- ja terveysalan ammattilaista. Olemme osa valtakunnallista Muistiluotsi – asiantuntija- ja tukikeskusverkostoa, jota koordinoi Muistiliitto.

Liittymällä Etelä-Karjalan Muisti ry:n jäseneksi tästä , saat jäsenedut käyttöösi ja Muisti-lehden kotiisi.

Kannatustuotteet

"Mie muistan siuta" -logolla varustetut tuotteet myynnissä:

Pipo, musta tai punainen 12€

Muki 10€

Naisten paita 18€

Miesten paita 12€

"Muista!" -kassi 10€

Lahjoitukset ja avustukset

Kiitämme lämpimästi kaikkia tukijoitamme!

Pyydämme käyttämään tiliä FI33 4108 1020 0111 45, jos:

• toivot ystäviesi ohjaavan ostetun tavaran sijasta Sinulle aiotut syntymäpäiväonnittelurahat muistityöhön
  • toivot ystävien ja omaisten isojen kukkalaitteiden sijasta muistavan poisnukkunutta läheistä lahjoituksella muistityöhön

Lähetämme halutessanne lahjoituksesta kiitoksen asianosaisille. Kirjaathan tällöin maksuviitteeseen:

• syntymäpäiväsankarin / poisnukkuneen nimen
  • kaikkien lahjoittajien nimet
  • osoitetiedot, johon kortti /adressi lähetetään.

Keräyslupa: POL-2014-12536.