Jäsentietoa

Kuvituskuva: Nainen halaa vanhempaa naista ulkona.

Etelä-Karjalan Muisti ry

Jäsentietoa

Jäsenenä voit toimia, osallistua ja vaikuttaa!

Etelä-Karjalan Muistiyhdistyksen jäseneksi voi liittyä muistisairas, läheinen, ammattilainen, opiskelija, muistityön kannattaja tai muuten vaan muistin ja aivoterveyden asioista kiinnostunut henkilö. Jäsenenä olet mukana tukemassa paikallisen muistiyhdistyksen toimintaa ja edistämässä muistiystävällisyyttä alueellamme.

Etelä-Karjalan Muistiyhdistyksen jäsenenä saat elämänmakuista luettavaa: yhdistyksen oman jäsenlehden ja Muistiluotsin toimintaesitteen kaksi kertaa vuodessa sekä Muisti-lehden neljä kertaa vuodessa. Lisäksi saat monia rahanarvoisia ja valtakunnallisia jäsenetuja. Muistiliiton valtakunnalliset jäsenedut näet tästä.

Kesäretki savitaipaleelle

Lämpimästi tervetuloa kesäretkellemme 16.6.2022 klo 11-15.30 Savitaipaleen Olkkolan Hoviin! Kesäinen retkipäivä tarjoaa mukavaa yhdessäoloa, herkullisen lounaan ja päiväkahvit sekä itse tehdyn muiston päivästä. Retki sisältää yhteiskuljetuksen. Retkimaksu 20€ / hlö maksetaan retkipäivänä käteisellä.

Ilmoittautuminen:

Osallistujamäärä on täyttynyt eikä kesäretkelle voi enää ilmoittautua. Yhdistyksen hallitus suunnittelee jäsenille mukavaa ohjelmaa marraskuussa järjestettävän syyskokouksen yhteyteen, tästä tiedotetaan seuraavassa Muistijälki-lehdessä.