Jäsentietoa

Kuvituskuva: Nainen halaa vanhempaa naista ulkona.

Etelä-Karjalan Muisti ry

Jäsentietoa

Jäsenenä voit toimia, osallistua ja vaikuttaa!

Etelä-Karjalan Muistiyhdistyksen jäseneksi voi liittyä muistisairas, omainen, ammattilainen, opiskelija, kannattaja tai muuten vaan muistin ja aivoterveyden asioista kiinnostunut henkilö. Jäsenenä olet mukana tukemassa paikallisen muistiyhdistyksen toimintaa ja edistämässä muistiystävällisyyttä alueellamme.

Etelä-Karjalan Muistiyhdistyksen jäsenenä saat elämänmakuista luettavaa: yhdistyksen oman jäsentiedotteen kaksi kertaa vuodessa ja Muisti-lehden neljä kertaa vuodessa. Lisäksi saat monia rahanarvoisia ja valtakunnallisia jäsenetuja. Muistiliiton valtakunnalliset jäsenedut näet tästä.

SYYSKOKOUS 2021:

Etelä-Karjalan Muisti ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään torstaina 25.11. klo 17 alkaen toimistolla, osoitteessa Valtakatu 64, Lappeenranta.

Sääntömääräisten asioiden lisäksi kokouksessa käsitellään yhdistyksen uudet säännöt. Kahvitarjoilu. Kokoukseen osallistuvien kesken arvotaan kahden hengen lahjakortit ravintolaan sekä teatteriin.

Voit osallistua myös etänä, ilmoittauduthan linkin saamiseksi osoitteeseen toimisto@ekmuisti.fi

Tervetuloa!