Jäsentietoa

Etelä-Karjalan Muisti ry

Jäsentietoa

Jäsenenä voit toimia, osallistua ja vaikuttaa!

Etelä-Karjalan Muistiyhdistyksen jäseneksi voi liittyä muistisairas, omainen, ammattilainen, opiskelija, kannattaja tai muuten vaan muistin ja aivoterveyden asioista kiinnostunut henkilö. Jäsenenä olet mukana tukemassa paikallisen muistiyhdistyksen toimintaa ja edistämässä muistiystävällisyyttä alueellamme.

Etelä-Karjalan Muistiyhdistyksen jäsenenä saat elämänmakuista luettavaa: yhdistyksen oman jäsentiedotteen kaksi kertaa vuodessa ja Muisti-lehden neljä kertaa vuodessa. Lisäksi saat monia rahanarvoisia ja valtakunnallisia jäsenetuja. Muistiliiton valtakunnalliset jäsenedut näet tästä.

Ajankohtaista jäsenille

Kevätkokouskutsu

Etelä-Karjalan Muisti ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 29.4. klo 17 toimistolla osoitteessa Valtakatu 64, 53100 Lappeenranta. Kokoukseen osallistuminen on mahdollista myös etäyhteydellä, Teams- videoneuvotteluyhteyden kautta.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä yhdistyksen sääntöjen muuttaminen:

1. kokouksen avaus

2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa

3. todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

4. hyväksytään kokouksen työjärjestys

5. esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajien lausunto

6. päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille

7. käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat: yhdistyksen sääntöjen muuttaminen

Kutsu on kaikille avoin: kokoukseen ovat jäsenistömme lisäksi tervetulleita kaikki toiminnasta kiinnostuneet.

Vallitsevan koronatilanteen vuoksi suosittelemme etäosallistumista. Ilmoita etäosallistumisesta lähettämällä viesti osoitteeseen toimisto@ekmuisti.fi. Lähetämme etäosallistujille kokouslinkin sähköpostiin ennen kokousta.

Lämpimästi tervetuloa!

Jäsentiedotteen nimikilpailu

Mikä olisi mielestäsi osuva nimi jäsentiedotteellemme? Kerro meille ehdotuksesi ja osallistut samalla eteläkarjalaisen ravintolan lahjakortin arvontaan. Soita Maijalle p. 040 587 2451 tai lähetä sähköpostia toimisto@ekmuisti.fi

Nimikilpailu on käynnissä 31.5.2021 saakka.