Etelä-Karjalan Muisti ry

Ajankohtaista

1.12. TIEDOKSI! Vallitsevan koronatilanteen vuoksi olemme päättäneet perua kaikki ryhmät ja tapaamiset joulukuun ajaksi.

Peruuntuneiden Muistikahviloiden sijasta järjestämme kaksi etä-Muistikahvilaa 10.12. klo 13-14, sekä 11.12. klo 10-11. Etä-Muistikahvilat toteutetaan Teams-yhteydellä. Ilmoittaudu numeroon p. 040 5872 451 tai s-postitse osoitteeseen maija.lasanen@ekmuisti.fi

Soittamalla saat myös lisäohjeistusta etäyhteyden käyttöön.

17.11.2020 Loppuvuoden tiedotettavaa

Tänä vuonna emme järjestä Muistiluotsin ja Etelä-Karjalan Muisti ry:n joulujuhlaa. Ryhmät, Muistikahvilat ja muu toimintamme jatkuvat normaalisti koronarajoitukset huomioiden viikolle 51 saakka. Toimistomme on suljettu viikot 52-53.

26.10.2020 Vuosikokous lähestyy

Etelä-Karjalan Muisti ry:n yhdistetty kevät/syyskokous pidetään maanantaina 9.11. klo 17 alkaen yhdistyksen toimistolla, osoitteessa Valtakatu 64, Lappeenranta. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu.

1.10.2020 Ilmoittaudu Muistikahviloihin

Vallitsevan koronatilanteen vuoksi olemme ottaneet käyttöön ilmoittautumiset Muistikahviloihimme. Näin varmistamme, että ryhmäkoot pysyvät tiloihin nähden maltillisina turvavälien toteutumiseksi. Samalla keräämme osallistujien etunimet ja puhelinnumerot. Tarvittaessa järjestämme lisäkertoja, jotta kaikki halukkaat pääsevät osallistumaan.

Ilmoittaudu Muistikahviloihin puhelimitse numeroon 040 587 2451.

31.8. Uusi toiminnasta vastaava

Muistiluotsin uudeksi toiminnasta vastaavaksi on valittu Maija Lasanen. Maija aloittaa tehtävässään 1.9.2020.