Etelä-Karjalan Muisti ry

• Kesän aukiolot

Muistiluotsityöntekijät lomailevat porrastetusti, joten meitä tavoittaa kesän aikana toimistolta arkipäivisin ma-pe. Mikäli etuovi on lukossa, painathan ovikelloa. Toimisto on kokonaan suljettu ma 8.7.- su 14.7. Lämpöisiä kesäpäiviä toivottelee Muistiluotsin väki!

• Pääsiäisen poikkeukselliset aukiolot

Muistiluotsi viettää pääsiäistä pe 19.4.- ma 22.4. jolloin toimisto on suljettu. Olemme tavattavissa taas tiistaista 23.4. eteenpäin. Aurinkoista pääsiäistä teille kaikille!

• Etelä-Karjalan Muisti ry:n kevätkokous (päiv. 9.4.-19)

Sääntömääräinen kevätkokous pidetään maanantaina 29.4. klo 17 alkaen kahveilla yhdistyksen toimistolla osoitteessa Valtakatu 64, 53100 Lappeenranta. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä vahvistetaan talousarviot vuodelle 2019. Tervetuloa!

• Tervetuloa Avoimiin oviin!(päiv. 9.4.-19)

Yhdessä Kaakkois-Suomen Sydänpiirin kanssa järjestettävä Avoimet ovet -tapahtuma on 2.5. klo 12-15. Poikkea kahville ja tutustumaan loppukevään ja kesän toimintaan.

• Imatralla suosittu Liiku kanssain-ryhmä jatkuu keväällä (päiv. 26.3.-19)

Asutko Imatralla ja liikuntaporukka on hakusessa? Meidän Muistiluotsin liikuntaryhmä hakee nyt uusia ja vanhoja tuttuja asiakkaita liikuntaryhmään, joka kokoontuu toukokuun alusta lähtien Imatran urheilutalolla. Kuuden maanantai-aamupäivän kestoinen ryhmä pelailee ja liikkuu ulkona aina sään salliessa kokeillen eri liikuntamuotoja. Ilmoittaudu mukaan puh. 040 7283 352. Aikataulun näet täältä.

• Juhlavuoden jäsenhankintakampanja (päiv 1.3.-19)

Etelä-Karjalan Muisti ry tarjoaa Sinulle yhdistyksen jäseneksi liittymisen yhteydessä juhlavuoden tuotteen, joko mustan tai punaisen pipon tai mukin liittymislahjaksi. Jäseneksi voit liittyä tästä tai käväistä meidän toimistolla täyttämässä oranssin liittymislomakkeen. Postitse pystymme lähettämään pipon valitsemassanne värissä. Vuoden jäsenyys maksaa 20€ .

• Uusista tiloista palautetta (päiv. 31.1.-19)

Uudet tilat Valtakadulla ovat olleet jo muutaman viikon ryhmien käytössä  ja matkan varrella olemme huomanneet, että tiloissa kuulemista haittaa äänen kaikuminen. Sisustaminen on vielä hiukan vaiheessa, seuraavaksi saamme ikkunoihin verhot, joiden toivotaan vähentävän hälyä. Muutokset vievät kuitenkin vielä jonkin verran aikaa, joten pyydämme kärsivällisyyttä. Meille saa antaa palautetta, mikä täällä toimii ja mikä ei, jotta pystymme sitten vaikuttamaan asiaan parhaamme mukaan. Tehdään meidän toimistosta yhdessä täydellinen!

• Hyvää alkanutta vuotta 2019! (päiv. 9.1.-19)

Nettisivuja päivitellään tämän viikon aikana ja tulevina viikkoina. Meille on tullut paljon kyselyä, miksi mm. muistikahviloista ei ole tiedotettu tai muista ryhmistä. Meidän alkuvuosi täällä toimistolla on ollut hieman kiireinen suunnittelun ja muuton tuoman lisätyön vuoksi. Toimiston sisustaminen ja laittaminenkin on vielä vaiheessa. Pyrimme kuitenkin siihen, että tietoa aikatauluista alkaa tässä alkumyllerryksen jälkeen taas kantautua kansan tietoon.

Muistikahvilat ovat alkaneetkin jo muutamassa kunnassa, oman paikkakuntasi muistikahvilan löydät tuttuun tapaan Toiminta ja tapahtumat sivulta . Myös muita ryhmiä ilmestyy sinne, kunhan tosiaan aikatauluja alkaa varmistua.

• Joululahjavinkkejä: Juhlavuoden tuotteita myynnissä! (päiv. 25.10.-18)

Meidän toimistolle on ilmaantunut nyt Muistiluotsin muotia. Ensi vuonna 2019 Etelä-Karjalan Muisti ry juhlii 30-v. synttäreitä, joten juhlan kunniaksi teetettiin juhlalogolla "Mie muistan siuta" varustettuja tuotteita. Myynnissä mm. kahta erilaista T-paitaa (hinta 12-18€ kpl), pipoja (12€ kpl), mukeja (10€ kpl). Tule toimistolle kokeilemaan, mikä näistä sopisi just Siulle!

• Somen käyttö lisääntyy (päiv. 26.6.-18)

Sosiaalisen median suosio on kasvussa, joten Etelä-Karjalan Muistiluotsi hyppäsi Instagramiin. Löydät meidät myös nykyisin sieltä. Käyttö on vasta aloitettu, joten materiaalia rupeaa tulemaan enemmän syksyn korvalla. Stay tuned!