Etelä-Karjalan Muisti ry

• Tule juhlimaan yhdistyksen 30-vuotiasta taivalta (päiv. 9.8.-19)

Torstaina 17.10. Etelä-Karjalan Muisti ry:n 30-vuotis juhla pidetään Rauhan Holiday Club Saimaan paviljongissa. Juhlassa lounas, ohjelmaa ja kahvit. Juhlaan järjestetty kyyditys sekä Parikkalan päästä että eteläisestä päästä maakuntaa. Juhlan buffet-kortti 30€. Ilmoittautumiset 10.10. mennessä muistiluotsityöntekijöille.

• Nettisivuilla päivitystä (päiv. 9.8.-19)

Ryhmien ja tapahtumien kokoontumisajankohdat löytyvät nyt myös kirjoitetussa muodossa "Muistiluotsin toiminta" otsikon alta. Kalenteria päivitetään edelleen entiseen malliin. Voit tutustua itseäsi kiinnostaviin ryhmiin täällä nettisivuilla tai ottamalla meihin yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostitse. Toimiston ovi avoinna arkipäivisin, jos ovi on lukossa, soita ovikelloa.

• Juhlavuoden jäsenhankintakampanja (päiv 1.3.-19)

Etelä-Karjalan Muisti ry tarjoaa Sinulle yhdistyksen jäseneksi liittymisen yhteydessä juhlavuoden tuotteen, joko mustan tai punaisen pipon tai mukin. Jäseneksi voit liittyä tästä tai käväistä meidän toimistolla täyttämässä oranssin värisen liittymislomakkeen. Postitse pystymme lähettämään pipon valitsemassanne värissä. Vuoden jäsenyys maksaa 20€ .

• Uusista tiloista palautetta (päiv. 31.1.-19)

Uudet tilat Valtakadulla ovat olleet jo muutaman viikon ryhmien käytössä  ja matkan varrella olemme huomanneet, että tiloissa kuulemista haittaa äänen kaikuminen. Sisustaminen on vielä hiukan vaiheessa, seuraavaksi saamme ikkunoihin verhot, joiden toivotaan vähentävän hälyä. Muutokset vievät kuitenkin vielä jonkin verran aikaa, joten pyydämme kärsivällisyyttä. Meille saa antaa palautetta, mikä täällä toimii ja mikä ei, jotta pystymme sitten vaikuttamaan asiaan parhaamme mukaan. Tehdään meidän toimistosta yhdessä täydellinen!

• Joululahjavinkkejä: Juhlavuoden tuotteita myynnissä! (päiv. 25.10.-18)

Meidän toimistolle on ilmaantunut nyt Muistiluotsin muotia. Ensi vuonna 2019 Etelä-Karjalan Muisti ry juhlii 30-v. synttäreitä, joten juhlan kunniaksi teetettiin juhlalogolla "Mie muistan siuta" varustettuja tuotteita. Myynnissä mm. kahta erilaista T-paitaa (hinta 12-18€ kpl), pipoja (12€ kpl), mukeja (10€ kpl). Tule toimistolle kokeilemaan, mikä näistä sopisi just Siulle!