Muistinvirkistyssovellus älypuhelimelle

Aivoterveydeksi!

Helli muistiasi aktiivisuudella ja opi uutta aivoterveydestä. Muistiliiton Aivoterveydeksi!-muistinvirkistyssovellus kannustaa pitämään huolta muistin terveydestä – joka ikinen päivä. Aivoterveydeksi! on tarkoitettu kaikenikäisille aivojen hellimiseen.

Aivoterveydeksi! sisältää aivoterveystietoa, aivoja aktivoivia pelejä sekä muistin hyvinvoinnista huolehtimiseen kannustavan muistikuntokalenterin. Se muistuttaa huolehtimaan aivojen hyvinvoinnista joka ikinen päivä. Sovelluksen kautta pääset myös lukemaan Muistiliiton blogia sekä löydät kätevästi taskukoossa lähimmän muistiyhdistyksesi, vertaistukea ja Facebook-sivuillemme. Nappaa aivoterveelliset vinkit ja tavat arkeesi, ja aivosi hyrräävät.

Aivoterveydeksi!-sovellus on saatavilla myös ruotsiksi! Sovellus toimii älypuhelimessa automaattisesti ruotsinkielellä, jos puhelimen kieleksi on asetettu ruotsi.

Lisätietoja:

Palautetta Aivoterveydeksi!-sovelluksesta

Voit jättää palautetta alla olevalla lomakkeella. Jätäthän sähköpostiosoitteesi, jos toivot meidän vastaavan palautteeseesi.

Required