Muistikonferenssi 2022

Kuvituskuva pariskunta halaa.jpg

Muistikonferenssi 2022 järjestetään yksipäiväisenä webinaarina 9. marraskuuta. Teemana on Hyvää elämää muistiystävällisessä yhteiskunnassa.

Webinaarina toteutettava Muistikonferenssi tarjoaa ideoita, tukea ja uusia näkökulmia työskentelyyn sekä tietoa muistisairaiden ja läheisten kokemuksista, muistisairauksista sekä vahvistaa muistisairauksiin liittyviä positiivisia asenteita.

Vuonna 2022 luennoitsijoina on jälleen suuri joukko alan asiantuntijoita, tervetuloa mukaan kuulolle!

Osallistumismaksut

• Osallistumismaksu NOPEAT 65€/hlö (15.8-5.9.)
  • Osallistumismaksu 1 pvä 75€/hlö (6.9. alkaen)
  • Osallistumismaksu Muistiliiton jäsenyhdistyksille NOPEAT 1 pv 55€/hlö (15.8-5.9.)
  • Osallistumismaksu Muistiliiton jäsenyhdistyksille 1 pv 65€/hlö (6.9. alkaen)

Ryhmäliput

• 1 pv ryhmälippu NOPEAT (5+ henkilöä) 52€/hlö (15.8-5.9.)
  • 1pv ryhmälippu (5+ henkilöä) 60€/hlö (6.9. alkaen) .            Lisätiedustelut ryhmäilmoittautumisista Minna Teiska

Opiskelijaryhmät

• Opiskelijaryhmien ilmoittautuminen on mahdollista opettajan yhteydenodon kautta ryhmänä (20€/opiskelija. Opiskelijahinta koskee päätoimisia opiskelijoita). Lisätietoa ja ilmoittautuminen Minna Teiska

Yhteistyökumppanin näkyvyyspaikka Muistikonferenssissa?

Tarjoamme Muistikonferenssiin yhteistyökumppaneiden näkyvyyspaikkoja. Lisätietoja Minna Teiska

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen on päättynyt 24.10. Lisätietoja Minna Teiska

Muistikonferenssi toteutetaan webinaarina. Osallistumista varten tarvitset tietokoneen ja internet-yhteyden.

lmoittautumisen jälkeen saat vahvistusviestin sähköpostiisi. Ennen webinaaria sinulle toimitetaan sähköpostitse linkki, jota kautta pääset liittymään webinaariin.

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan kirjallisesti 7.10.2022 mennessä, osallistumismaksu palautetaan vähennettynä toimistokuluilla 30 €/hlö. 7.10.2022 jälkeen tehdyistä peruutuksista maksuja ei palauteta, ei myöskään peruuttamatta jääneistä osallistumisista. Esteen sattuessa ilmoittautumisen voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Kaikki muutokset ja peruutukset sähköpostitse: asiakaspalvelu@tapahtumakone.fi

Media

Median edustajille järjestämme mielellämme toivomanne haastattelut jo ennen konferenssia. Media-akkreditointi ja haastattelupyynnöt: tiedotus@muistiliitto.fi.

OHJELMASSA:

Katso koko ohjelma tästä!

Muistiliitto pidättää oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Nutricia Souvenaid. Tärkeitä ravintoaineita yhdessä pullossa. B12-vitamiini, B6-vitamiini, foolihappo, koliini, omega3-rasvahapot, seleeni, uridiini, vitamiinit C ja E.

Lisätietoja: