Muistikonferenssi 2019

Tämän vuoden Muistikonferenssi järjestetään 13.-14. marraskuuta Helsingissä, Tennispalatsissa. Teemana on Muistiasia on kaikkien asia.

Luvassa kaksi upeaa päivää täynnä ajankohtaista tietoa sekä runsaasti kokemuspuheenvuoroja. Muistikonferenssi tarjoaa ideoita, tukea ja uusia näkökulmia työskentelyyn sekä tietoa muistisairaiden ja läheisten kokemuksista, muistisairauksista sekä vahvistaa muistisairauksiin liittyviä positiivisia asenteita.

Vuonna 2019 moderaattorina toimii YLEn erikoistoimittaja Tiina Merikanto ja luennoitsijoina on jälleen suuri joukko alan asiantuntijoita.

Katso koko ohjelma tästä

Muistiliitto pidättää oikeuden ohjelmanmuutoksiin.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumisaika on päättynyt.

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan kirjallisesti 14.10.2019 mennessä, osallistumismaksu palautetaan vähennettynä toimistokuluilla 30 €/hlö. 14.10.2019 jälkeen tehdyistä peruutuksista maksuja ei palauteta, ei myöskään peruuttamatta jääneistä osallistumisista.

Kaikki muutokset ja peruutukset sähköpostitse: asiakaspalvelu@tapahtumakone.fi

Media

Median edustajat ovat lämpimästi tervetulleita Muistikonferenssiin. Järjestämme mielellämme toivomanne haastattelut jo ennen konferenssia.
Media-akkreditointi ja haastattelupyynnöt: tiedotus@muistiliitto.fi.