Ajankohtaista Muistiliitossa https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista Uutisia ja ajankohtaista Muistiliiton toiminnasta, muistista ja muistisairauksista. Kesän aukioloajat https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/kesan-aukioloajat Fri, 28 Jun 2024 07:19:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/kesan-aukioloajat Blogissa omaisten vinkkejä sanattomaan viestintään https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/blogissa-omaisten-vinkkeja-sanattomaan-viestintaan Wed, 26 Jun 2024 06:49:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/blogissa-omaisten-vinkkeja-sanattomaan-viestintaan FTD-webinaari sairastuneille ja läheisille 12.9.2024 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/ftd-webinaari-sairastuneille-ja-laheisille-1292024 Tue, 25 Jun 2024 12:28:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/ftd-webinaari-sairastuneille-ja-laheisille-1292024 Blogissa vinkkejä muistisairaan kesäliikkumiseen https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/blogissa-vinkkeja-muistisairaan-kesaliikkumiseen Tue, 18 Jun 2024 13:14:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/blogissa-vinkkeja-muistisairaan-kesaliikkumiseen Uusin Muisti-lehti on ilmestynyt https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/uusin-muisti-lehti-ilmestynyt-1 Tue, 04 Jun 2024 15:46:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/uusin-muisti-lehti-ilmestynyt-1 Uuden vammaispalvelulain turvattava eri vammaryhmien ja eri-ikäisten vammaisten oikeudet yhdenvertaisesti https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/uuden-vammaispalvelulain-turvattava-eri-vammaryhmien-ja-eri-ikaisten-vammaisten-oikeudet-yhdenvertaisesti Fri, 31 May 2024 09:57:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/uuden-vammaispalvelulain-turvattava-eri-vammaryhmien-ja-eri-ikaisten-vammaisten-oikeudet-yhdenvertaisesti Eurovaaliehdokkaat lupaavat ajaa muistisairaiden asiaa https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/eurovaaliehdokkaat-lupaavat-ajaa-muistisairaiden-asiaa Thu, 30 May 2024 12:10:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/eurovaaliehdokkaat-lupaavat-ajaa-muistisairaiden-asiaa Muistikonferenssin 2024 ilmoittautuminen avautuu - nopean varaajan edut voimassa 1.9. saakka https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/muistikonferenssin-2024-ilmoittautuminen-avautuu-nopean-varaajan-edut-voimassa-19-saakka Thu, 23 May 2024 08:55:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/muistikonferenssin-2024-ilmoittautuminen-avautuu-nopean-varaajan-edut-voimassa-19-saakka Kansanedustajat keskustelivat muistisairaiden palvelujen ja ympärivuorokautisen hoivan riittävyydestä https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/kansanedustajat-keskustelivat-muistisairaiden-palvelujen-ja-ymparivuorokautisen-hoivan-riittavyydesta Wed, 22 May 2024 15:32:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/kansanedustajat-keskustelivat-muistisairaiden-palvelujen-ja-ymparivuorokautisen-hoivan-riittavyydesta Muistiliiton liittovaltuusto: Muistisairaiden ihmisten palveluita heikennetään nyt useista suunnista https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/muistiliiton-liittovaltuusto-muistisairaiden-ihmisten-palveluita-heikennetaan-nyt-useista-suunnista Mon, 20 May 2024 08:21:00 +0000 https://www.muistiliitto.fi/fi/ajankohtaista/muistiliiton-liittovaltuusto-muistisairaiden-ihmisten-palveluita-heikennetaan-nyt-useista-suunnista