Julkaistu 17.3.2020

Muistiyhdistysten tapahtumat ja toiminta peruutettu

Kaikki muistiyhdistysten tapahtumat ja ryhmätoiminta on peruutettu 13.4. saakka.

Myös yhdistysten vuosikokoukset siirtyvät. On mahdollista, että peruutukset jatkuvat myös tämän jälkeen. Seuraamme tilannetta.

Muistiliiton verkkokaupan tilauksia ei tällä hetkellä toimiteta. Tehdyt tilaukset postitetaan 14.4. alkaen.

Muistiliiton tukipuhelimet toimivat normaalisti. Muistineuvo-tukipuhelimesta saat neuvoja ja ohjeita muistialan ammattilaisilta juuri silloin kun aihe on ajankohtainen. Palvelu on suunnattu muistisairaan läheisille sekä itse muistisairauteen sairastuneille.

Vertaislinja-tukipuhelin on palvelu muistisairaan läheisille. Puheluihin vastaavat kokeneet ja koulutetut vapaaehtoiset, entiset muistisairaan omaishoitajat, joiden läheinen on sairastanut etenevää muistisairautta.

Katso puhelinnumerot ja aukiolot täältä